duminică, 30 martie 2014

ARDEALUL ! MINUNILE SUNT PROGRAMATE ÎN ARDEALUL URMĂTOR....DIMITRIE !

                                                  30  Martie  2014 , ora 17 ,25 !

Dragilor, astăzi în timp ce stăteam puţin în pat si mă odihneam, aud Glas, care spune ceva ca un anunţ. Citez :

                           "Acum ,toţi oamenii minune !
      MINUNILE  sunt programate, în Ardealul următor Dimitrie "!

Clipă în care, văd cu ochii închişi un Cer de noapte albastra, iar în camera mea, ca şi sub plafon, văd un nor alb-albastru stralucitor foarte, pe care scria cu litere ca de Soare, litere ce sfârăiau precum uleiul încins în care picuram apă, precum în citatul de mai sus :

                      "ARDEALUL !
                        Acum,toţi oamenii  minune.
            Minunile sunt programate , în Ardealul următor Dimitrie "!

Peste doar câteva minute, aud din nou alt Glas, care spune ceva uimitor :
                     "Suntem purtaţi !
                       Suntem purtaţi ca minerii !
                      Suntem purtaţi ca....MINUNEA cea dintâi, cea din veac ascunsă "!
Dragii mei, eu nu ştiu şi nici nu am voie a tâlcui toate aceste Cuvinte Divine !
Ceea ce ştiu însă, este a le scrie după PORUNCA  LUI  DUMNEZEU, exact aşa cum îmi sunt ele descoperite mie, roabei SALE, şi păcătoasei de mine.
Dar fiecare dintre voi, după dragostea si Credinţa din sufletul vostru, puteţi să daţi sens CUVINTELOR trimise de BUNUL  DUMNEZEU , pentru noi Fiii Sai !
Sunt sigură că, acestea ne vor îndruma în viaţa noastră,pas cu pas, spre SCARA ce duce în ÎMPĂRĂŢIA  CERURILOR, şi pe care fiecare vom urca, după mulţimea faptelor noastre bune şi după CREDINŢA sufletului fiecăruia dintre noi !
                                  Cu dragoste şi preţuire, MARIA.
                        

                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu