sâmbătă, 15 martie 2014

RĂZBOIUL RECE ! PERICOL DE INVADARE !

                                   11 August 2002, ora 3,50 !

Ca întotdeauna LUMINA  albă ,orbitor de strălucitoare, mă trezeste scuturându-mă bine, ca la un şoc electric, şi astfel aud Glas, care spune aşa :
                   "N-ar strica, a încerca să-i ajutăm , din când în când.
                    Ce-i a DOMNULUI , să-i dăm DOMNULUI !

Apoi intervine un alt glas, care spun aşa :

                            Liderul ......, consideră Războiul rece , nimic altceva decât, Războiul rece !
                  Conţinut  politic !
                  Pericol  de  invadare ! (şi glasul silabiseşte si articulează silabele aşa ):
                           Pe-ri -col  de in-va -da-re !!!
                  Articulaţi diferite activităţi.
                  Pleacă şi activităţi cosmice, se-is-mi-ce "!
Şi glasul a silabisit, cuvântul "seismice ".
Apoi un alt glas, spune ca o strigare, ca un cântec de implorare aşa :

                          "Ruca, ruca ,rucăra...
                   Lângă care să mi-o iei,
                  Pacea  Lumii  să mi-o dai ! 
                  Pacea Lumii să mi-o dai "!

Dragii mei, cum acestea s-au petrecut acum 12 ani, sa nădăjduim că, nu are vreo legătură cu ceea ce se întâmplă în CRIMEEA !
Avem nevoie de PACEA  LUMII ! 
Avem nevoie de pace si liniste sufleteasca, de înţelegere între oameni, între popoare! 
Acum in zilele noastre, cu atâtea ARME  NUCLEARE, nu vor exista învingători, ci numai învinşi de propriile ARME !
Să ne rugăm la BUNUL  DUMNEZEU şi la MĂICUŢA  DOMNULUI, pentru PACEA  şi liniştea a toată LUMEA !
Şi apoi pentru pacea şi liniştea noastră sufleteasca.
                              Ca întotdeauna, cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu