marți, 18 martie 2014

NU PLECAŢI !!! URMEAZĂ RĂSTIGNIREA LUI IISUS HRISTOS , AŞA CUM MI-A FOST ÎNGĂDUIT A O VEDEA !

                                         Fraţilor !

                         Nu pierdeţi articolul  următor !

Încep a scrie chiar de acum, la  RĂSTIGNIREA  LUI  IISUS, asa cum mi-a fost îngăduit a O vedea,chiar în SFÂNTA  VINERE  MARE , din 25 aprilie  2003, căci pe 27 aprilie urma sa fie SFINTELE  PASTI ! 
Până diseară,  articolul cu RĂSTIGNIREA  LUI  IISUS  HRISTOS, asa cum a fost, va apărea pe BLOG.
Credeţi-mă că veţi plânge; veţi plânge cu lacrimi fierbinţi,care vă vor arde obrajii.
        Acest articol,care urmează să-l scriu, cu RĂSTIGNIREA  LUI  IISUS  HRISTOS, îl voi relua şi în Săptămâna Mare, in luna Aprilie. Iar de voi mai gasi si alte date culese de sufletul meu, din CERUL SFÂNT, şi pe care le-am notat în caietele mele de suflet, de-a lungul anilor ,le voi adăuga in articolul cu RASTIGNIREA  LUI  IISUS  HRISTOS.

                   Pe curând ! Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu