joi, 20 martie 2014

GLASUL LUI DUMNEZEU !!! ÎMBRĂŢIŞAREA LUI DUMNEZEU ! CINEVA ACOLO SUS , TE IUBEŞTE !!!

                                         20  Martie 2014 , ora 22, 40  !

                                     Dragii mei, 

În timp ce scriam aici pe Blog, la articolul anterior, ochii mi s-au închis o clipă, şi noaptea se topeste. Se deschide un Cer albastru violet, ca un tunel, în Cerul de noapte.
Acest Cer albastru violet, era ca o cărare de la mine si până dincolo de Cerul obisnuit. Era Cerul LUI  DUMNEZEU , ce s-a deschis ca un tunel albastru violet cu lumini aurii,de la EL  şi până la mine.
În acest CER , din Cerul nopţii, a răsărit sub privirea ochilor mei închişi, UN  SOARE , care nu lumina în jurul său, nu dădea lumină, noaptea rămânea tot noapte.
Un Soare, un pic mai mare decât LUNA de pe Cer. Un Soare care a coborât până la mine, si mi-a cuprins faţa mea toată, ca o îmbrăţişare în inima lui.
Simţeam o alinare dumnezeiască, o căldură extrem de plăcută de care nu aş fi vrut sa mă mai despart niciodată.
Soarele LUI  DUMNEZEU, s-a lipit de fruntea mea, şi acolo a rămas, preţ de câteva secunde.Eram învăluită în căldura lui, în lumina lui, era ceva cu adevărat dumnezeiesc.
Şi aud un Glas, care exclamă :
               
                  "Cineva acolo Sus, te iubeşte !
                Te iubeşte , acolo Sus "!
                            " DUMNEZEU "! (apoi aud chiar GLASUL LUI  DUMNEZEU ):
            "Şi Cuvântul Meu, Îl însoţeşte cuvintele  acestea ,şi le sprijină"!
     
Doamne Dumnezeul meu ,şi al nostru al tuturor, şi eu TE iubesc ,dar cuvinte nu găsesc ca sa pot a mă exprima, şi să-ŢI spun cât de mult TE iubesc.
Dar ÎŢI făgăduiesc, că voi face tot ce TU DOAMNE, îmi porunceşti mie roabei TALE, şi păcătoasei de mine.
Cu dragoste ,cu smerenie şi cu iubire de Semeni,voi împlini VOIA  TA ,chiar şi cu preţul vieţii mele.
Dragilor, rugaţi-vă BUNULUI  DUMNEZEU şi MAICII DOMNULUI, spuneţi toată durerea voastră şi tot necazul vostru, şi veţi rămâne uimiţi ,de cât de repede vi se va împlini Rugăciunea inimii.
     Maica  Domnului, ne este grabnic ajutătoare nouă păcătoşilor, către FIUL Ei şi DUMNEZEUL nostru.
Nu vă îndoiţi, ci îndrăzniţi cu dragoste si cu smerenie, a vorbi cu DUMNEZEU şi cu MAICA  DOMNULUI, cu ale voastre cuvinte spuse din inimă !
                                 Cu dragoste şi preţuire, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu