luni, 17 martie 2014

DOVADA DUBLULUI CUTREMUR DIN CHILE , DE DUMINICĂ 16 MARTIE 2014 !


miercuri, 5 martie 2014

UN CUTREMUR DE PĂMÂNT ,URMEAZĂ A AVEA LOC.

                                    4 Martie  2014, ora 22,50 !

Dragii mei, în timp ce scriam aici pe Blog, ochii mi s-au inchis pentru o clipă şi astfel vad o incapere luminata ca de un soare, incapere in care obiectele au inceput a se clatina foarte tare.
Si incercam sa scriu din nou, dar iarasi am vazut incaperea cum se cutremura foarte tare.
Eu stiu ca in 1977 pe 4 martie a avut loc acel Cutremur devastator, iar astazi este tot 4 martie, e adevarat un 4 martie pe sfarsite.
Dar vom auzi ,sau trăi cu toţii ,acest Cutremur pe care l-am văzut în aceasta noapte ,in timp ce scriam aici pe Blog.
Dar cui poate sa-i fie teamă de Cutremur , când are în suflet pe Bunul DUMNEZEU şi pe MAICA  DOMNULUI ?
Acolo unde este CREDINŢĂ, NADEJDE şi DRAGOSTE, acolo si DUMNEZEU pune MÂNA SA , şi marea  MILĂ  a  SA, şi orice teamă de ceva anume ,dispare ! Nu aş putea spune unde si când va avea loc acest Cutremur, dar stiu ca vom auzi de el, sau vom face cunostinta cu el.
Eu am scris aici,despre acest Cutremur, pentru ca sa se cunoască PUTEREA  LUI  DUMNEZEU şi LUCRAREA  SA prin mine roaba SA şi păcătoasa de mine.
                                              Cu dragoste si preţuire, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu