duminică, 23 martie 2014

AŞA A ZIS DUMNEZEU !!!

                               2 Iulie  2007, ora 23,07 !

În timp ce mă rugam, ochii mi se închid fără voia mea, şi astfel văd un Cer de noapte, şi jos pe Pământ văd  UN  TRON  alb, ca din piatră albă sculptată.Pe partea laterală a TRONULUI  înalt si sculptat în piatră, se află O  SFÂNTĂ  CRUCE neagră.
Sfânta Cruce, pulsează de două ori, si apoi totul dispare, dar eu aud Glas, care spune aşa :

                 "Aşa  a zis DUMNEZEU :
                           Da ! Când Mă voi vedea în faţa Iubirii, cu iubirea toată plină  de oameni...."!

Clipă în care , văd cu ochii închişi pe Cerul de noapte o literă albă extrem de strălucitoare, şi aceasta era :

                                           " S  " !

Şi după doar câteva minute, văd O  ICONIŢĂ  cu MAICA  DOMNULUI, ca din ceară făcută şi pe ICONIŢĂ, a apărut o cifra galbenă de lumină. Cifra nu stralucea ,ci era un galben mat.
Această Cifră de pe Iconiţa  MAICII  DOMNULUI, care era dretunghiulară şi la vertical aşezată, era :

                                          " 6  " !

Iar pe Cerul de noapte ,care a coborât foarte aproape de Pământ, văd cu ochii închişi, cum straluceste o cifră. Aceasta cifră care stralucea ca si Soarele de pe Cer,  era cifra...
                  
                                       " 3 "!

Apoi văd, cum în SFANTA  ICOANĂ a MAICII  LUI  DUMNEZEU, din camera mea, a apărut o Lumină verde de smarald, şi în mijlocul luminii acesteia, a apărut prima jumătate a literei   M , dar scrisă ca la scoală, de mână. Prima jumătate din litera M scrisă de mână ,a rămas in verdele de smarald, care acoperise SFANTA  ICOANĂ ,a MAICII  DOMNULUI.
Dragilor, eu nu ştiu a tâlcui toate aceste CUVINTE  SFINTE, nici nu am voie ! Dar BUNUL  DUMNEZEU şi MAICA  DOMNULUI , se bucură, că eu le-am scris aici şi  vi le-am făcut cunoscute şi vouă, cu toată dragostea sufletească.

                         Şi tot cu dragoste, Maria.


              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu