joi, 2 ianuarie 2014

ELODIA GHINESCU ! DEZVĂLUIRI ULUITOARE ! TRUPUL ELODIEI GHINESCU , ESTE ZIDIT ÎNTR-UN PERETE ....!

                           Dragii mei, 
Am ţinut secret până acum, TAINA  unde se află TRUPUL  AVOCATEI   ELODIEI  GHINESCU,dispărută fără urmă, din Braşov la data de 30 August 2007,  despre care eu am ştiut încă din 23  octombrie  2007 ! Ea a lăsat în urmă, un băieţel de 2 anişori pe atunci.
Astăzi  2  IANUARIE  2014, la ora 15, 50, am primit de SUS din CER, noi informaţii referitoare la locul unde este îngropată AVOCATA  ELODIA  GHINESCU.
Informaţiile primite azi, după aproape 7 ani distanţă faţă de cele ulterioare, m-au determinat să aştern ADEVĂRUL  pe Blog, cu privire la dispariţia  ELODIEI  GHINESCU.
Am tot încercat să iau legătura cu mama Elodiei prin mail, dar nu mi-a răspuns. Şi o cred ! O fi crezut că sunt vreo ghicitoare sau vreo escroacă, care vrea să stoarcă bani de la ea. 
Dar eu nu voiam nici atunci şi nici acum, absolut nimic ! 
Deci, aveţi puţintică răbdare ,căci astăzi ,în următorul articol, veţi afla  totul  despre  DISPARIŢIA  MISTERIOASĂ  A  AVOCATEI  ELODIA  GHINESCU , al cărui suflet doreşte să-i fie descoperit trupul ei şi să fie îngropat creştineşte !
           Cu dragoste şi preţuire, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu