marți, 21 mai 2013

VA ROG , SA RAMANETI IMPREUNA , SA LUAM AMINTE !

                                          HRISTOS  A  INVIAT, va spun din inima, tuturor !

3 mai 2009, ORA 0,36 !
Inca ma rugam, si aud brusc, UN GLAS, sfios, un glas placut, care spune ceva, ca o mare rugaminte, citez :

                              "VA  ROG  , SA  RAMANETI  IMPREUNA  , SA  LUAM  AMINTE  "!

Clipa in care.,vad cu ochii inchisi, UN PREOT, mai in varsta, care,ia un scaun, ,si apoi, incepe a se ruga, impreuna cu toti credinciosii, din SFANTA BISERICA.
Spre dimineata, ma trezeste UN GLAS, care spune nedumerit :

                   "NU STIU, SA PUN !
                    DAR TU, N-AI CHEIA DUHOVNICEASCA ?

Clipa in care, vad multe cirese coapte, si intind mana mea, ca sa iau una. Dar, UN GLAS, ce venea din stanga mea, intreaba :

                    "E DE POST, NU ?" (la care, eu raspund, numai cu gandul :):
                      NU STIU ! (si desfac o cireasa in doua, si vad ca are ,zahar, si pe dinauntru si pe dinafara).
Si spun iarasi, gandind numai:
                      DACA NU MISCA NIMIC, INSEAMNA CA, E DE POST !
La care,GLASUL din stanga mea, imi spune foarte ferm:
                       " DA "!
Asa ca, dragilor, e timpul cireselor, aveti mare grija, ca ele, ciresele, sa fie de post !
                                                              Cu dragoste,
                                                                                 Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu