marți, 21 mai 2013

APARIŢIA , PREA SFINTEI NĂSCĂTORE DE DUMNEZEU , VIE, IN CARNE ŞI OASE, PE CATAPETEASMA INCĂ, NEPICTATĂ !

                                             HRISTOS  A  INVIAT, FRATILOR  !

Este noapte tarzie, noapte, de 29 iulie 2009, ora 0,02, cand.,in timp ce ma rugam, la MAICUTA DOMNULUI, si astfel vad, cu ochii inchisi, un interior de SFANTA BISERICA, chiar, intr-o clipita, eram si eu acolo.
In SFANTA BISERICA, nu era nimeni, era un semiintuneric, si o schela mare, pentru CATAPETEASMA, care trebuia sa inceapa a fi pictata. Dar, deocamdata, nu era nimic, pe CATAPETEASMA. (partea de sus, ce separa, SFANTUL ALTAR, de interiorul BISERICII ),
In Rugaciune mea, eu cantam, APARATOARE DOAMNA, clipa in care, sus, in stanga, USILOR IMPARATESTI, pe CATAPETEASMA, in lucru, apare, MAICA DOMNULUI, singura, in carne si oase, cu CHIP ,luminat ca de UN SOARE, ascuns, cu vesmant albastru, stralucitor, ca de catifea,cu acoperamant albastru pe cap, SFANTA FECIOARA MARIA, a aparut, pentru cateva clipe, am privit-O, si m-a privit zambind, ca apoi, sa dispara ca un  fum.
Adoua zi, tot seara, in timpul Rugaciunii, aud GLAS, care spune asa:

                  "DE CE , SA SPUI ,ASTA ?
                   SA CADEM, IN HRISTOS...
(si glasul continua ).
                   PLINIREA, BISERICII ORTODOXE ! (si un alt glas, completeaza)
                   PLINIREA BISERICII, TI-AM MAI SPUS,O DATA "!
                    INTRU CEI DE SUS, LUI DUMNEZEU,
                   INTRE NOI, PACE  SI BUNAVOIRE "!

Dragii mei, asa trebuie sa fie, intre oameni, PACE SI BUNAVOIRE, DRAGOSTE SI NADEJDE ,in BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, CUVINTE  FRUMOASE , ARMONIOASE SI MILOSTENIE.
                                    Cu dragoste,
                                                         Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu