joi, 30 mai 2013

AM SPUS , IN GENUNCHI : MĂ VOI RIDICA ! MĂ VOI RIDICA....!

                                             HRISTOS  A  INVIAT  , fratilor !

                                                  7 octombrie 2001,ora 5,06 dimineata !

Dormeam, si brusc, aud UN GLAS, care aproape.,plangea si spunea asa:

                           "AM SPUS , IN GENUNCHI !
                             MĂ VOI RIDICA !  MĂ VOI RIDICA! (si aud un alt Glas, care spune):
                             IAR CADE CEVA ! IAR CADE CEVA !
Si dupa cateva minute, un alt Glas, adauga:
                              "CUM SA TRECI, DE SFANTA ICOANA ?
                               SFANTA ICOANA, A MAICII SFINTE, E CHIAR IN MIJLOCUL BISERICII !"

Si un alt ,Glas, spune pe un ton mai ridicat :
                             "DE ALTFEL, E BINE, SA VA ACHITATI  DE DATORII.
                              N - ASTEPTI NIMIC, DE LA NIMICA "!
Dragii mei, daca stam si ne gandim, asa este ! Nu putem astepta ceva, de la nimic ! Trebuie sa facem ceva, sa daruim, dragoste sufleteasca, sa fim buni si milostivi, si vom primi, insutit de la DUMNEZEU!
Asadar, dragii mei, cand vedeti pe cineva, suferind, necajit si flamand, nu asteptati sa va ceara; ci, din proprie initiativa, din inima voastra, bucurati acel suflet, acea persoana necajita,chiar daca nu o cunoasteti.
Ajutati-o cum puteti si cum va lasa inima. Fapta voastra, a fiecaruia, se va inmulti, acolo sus, (fapta buna), si astfel, ne va mai sterge DUMNEZEU, PREA BUNUL, din pacatele noastre, si ne va merge mai bine, in viata ,de zi cu zi.
                                   Cu dragoste,
                                                       Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu