luni, 13 mai 2013

MÂNA, LUI DUMNEZEU ! O PALMA MARE, STANGA, ALBA, IN PLAFONUL , CAMEREI MELE !

                                                 26 August 2004, ora 6,20 dimineata.

M-am trezit, si deschid ochii, si vad, ca, pe plafon, deasupra patului meu, in care eram, vad, O LUMINA, alba, care pulseaza (rasufla), O LUMINA, lunguiata.
Inchid ochii, (asa vad eu mai bine, cu ei inchisi ), si acum totul se schimba.
Vad, deasupra mea, sub plafon, ca ma veghease, toata noaptea, O PUTERE , dumnezeiasca, si anume :
O PALMA, mare, alba, stralucitoare, cu degetele rasfirate, O PALMA, cat ar fi , un patrat de 80 / 8o, atat de mult se intindea, sub plafonul camerei mele, deasupra mea, caci, daca ar fi coborat, pana la mine, care eram intinsa in pat, m-ar fi acoperit total, de la cap, pana la genunchi.
Deci, aceasta PALMA ALBA, stralucitoare, cu degetele rasfirate, avea in EA, in podul PALMEI,  UN ROTUND ( ca un glob, mare ),de LUMINA ,ALBA ,ORBITOR  DE  STRALUCITOARE..
Palma, de LUMINA, era alba, precum un abur dens, iar, "GLOBUL "plat, la suprafata, era de UN ALB, ORBITOR de stralucitor.
Cand priveam, aceasta PALMA ,A LUI DUMNEZEU, ma simteam, ocrotita, ma simteam, puternica ,ca si cum as fi putut muta , muntii din loc, ;simteam, o caldura blanda, dumnezeiasca, simteam ca, DUMNEZEU, este acolo, si ca ma ocrotea, cu MANA SA, cu PALMA SA, ce tinea in EA, LUMINA ,alba, orbitor de stralucitoare, dar care, nu era ca rotunda, ci plata, la suprafata, ca o moneda.
Ce as putea,ca sa-mi doresc mai mult ? Nimic, din bogatiile, acestei lumi, nu ma tenteaza ! Nici banii, nici aurul ,absolut nimic., nu are pret, mai presus de toate cate traiesc.
Imi doresc, numai, ca sa pot implini , VOIA lui DUMNEZEU, sa-I slujesc LUI, si MAICII DOMNULUI, trup si suflet, inima si cuget.
                  Cautati fratilor, DRAGOSTEA, CREDINTA, NADEJDEA, in DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, si veti avea absolut, tot ce aveti nevoie !
                                 Cu dragoste si cu pretuire,
                                                                         Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu