joi, 30 mai 2013

BEŢI , DINTRU ACESTA , TOŢI ! BEŢI , DINTRU ACESTA , TOŢI !

                                                    HRISTOS  A  INVIAT, dragii mei !
c
                                       27  iulie  2011 !

Este ora, 21,35, iar eu, stau singura, in camera mea , si ma rog, cu toata fiinta mea, cu tot sufletul meu.
Astfel, aud brusc, cum pur si simplu, tot CERULsi tot PAMANTUL, cantau impreuna, asaŞ

                   "ALILUIA, ALILUIA, ALILUIA !
                     TATAL NOSTRU, CARELE ESTI IN CERURI...,
                    VIE IMPARATIA TA...."!

Clipa in care, vad cu ochii inchisi, UN CER, de noapte albastra-violet, si in CER, intr-o LUMINA, alba orbitoare, apre,  O CUPĂ, ( UN POTIR,), din aur, stralucitor foarte. La partea de sus, arata, ca un pahar din aur masiv, mai inalt, apoi, continua in jos, cu UN PICIOR din aur, care era, arcuit, spre stanga, asa ,precum faceam, carligasele, la scoala, in clasa intai.
Sau mai bine spus, avem un  J mare,din aur, si atasam la partea de sus, un pahar, din aur, (O cupă).
POTIRUL SFANT, AL MANTUITORULUI, era deosebit, fata de cel, pe care- l stim, din SFANTA BISERICA. Si anume : nu avea piciorul drept, ci se termina cu o cârjă ,spre stanga, era foarte mare, era plin ,pe trei sferturi, cu un lichid (vin si paine,care simbolizeaza, trupul si sangele DOMNULUI ),si care POTIR PREA SFANT, stralucea, orbitor de tare.
Deci, in LUMINA ALBA, ca un nor mare, stralucea, SFANTUL POTIR, si O MÂNA , nevazuta, IL, impingea spre in faţă, totodata, si spre mine, zicand:

                                 "BEŢI  DINTRU  ACESTA , TOŢI"!
Dupa care, totul dispare, ca un fulg,de nea, in palma noastra.
Nici nu va puteti inchipui, fratilor, ce am simtit, cand priveam, POTIRUL LUI DUMNEZEU, precum privim SOARELE pe CER, si cand am mai auzit si GLASUL MANTUITORULUI, care in mod nevazut, ne intindea SFANTUL TRUP SI SANGELE SĂU, SUN CHIPUL VINULUI SI AL PAINII, credeti-ma, ca am ramas, uimita, uluita, fara de grai.
Asadar, dragilor, mergeti la SFANTA BISERICA,spovediti-va la PREOT, si primiti, din SFANTUL POTIR, DUMNEZEIESC, PREA SFANT SI PREA SCUMP, TRUP SI SANGELE MANTUITORULUI NOSTRU, IISUS HRISTOS !
EL, ni l-a dat noua, spre iertarea pacatelor noastre, si spre mantuirea, sufletului nostru.
                                  Cu dragoste si pretuire aleasa,
                                                                                 Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu