luni, 6 mai 2013

OUL SI LUMÂNAREA APRINSA, DIN MIJLOCUL UNUI CARTOF, DESCOPERITA MIE, DE BUNUL DUMNEZEU, IN PRIMA ZI, A SFINTELOR , PASTI !

                                            5 MAI 2013, ORA 13,30 !

Numai ce am venit de la SFANTA BISERICA, de la SFANTA SLUJBA, a CELEI DE A DOUA INVIERI !
Si iata ca, trebuia sa pregatesc masa, si am curaţat cativa cartofi, ca sa fac ,un piure proaspat.
In timp ce, curatam, cartofii, si îi si taiam, pe lat, in doua, vad, cu uimire, in jumatatea unui cartof, curatit de mine, in mijlocul partii rotunde, UN OVAL, sub forma, unu OU, ce avea culoarea, castanelor coapte, un maro dechis. In mijlocul,  OULUI, din cartof, se afla, forma, foarte clara, A UNEI LUMANARI, ce era mai deschisa la culoare, pana aproape de culoarea untului, si in varful LUMANARII.,perfect, conturate, se afla, forma unei flacari, precum, flacara lumanarii aprinse. Era, cu 2 mm, mai sus, de lumanare, avea conturul maro deschis, sub forma de frunza, iar mijlocul, era galben, precum flacara ,unei lumanari aprinse.
In concluzie, in mijlocul CARTOFULUI, taiat de mine, circular, se afla, forma perfecta, dumnezeiasca, a  UNUI OU, de culoarea fagurelui de miere, si in mijlocul OULUI, din cartof, se afla, O LUMANARE, de culoarea untului, care avea la varf, conturul unei flăcări ,contur, ca din ceara, cu mijloc, luminos, alb+galbui.
M-am cutremurat, am ramas uimita, m-am inchinat lui DUMNEZEU si MAICII DOMNULUI, si cu lacrimi, I-am multumit, pentru SEMNUL DUMNEZEIESC, pe care , mi L-a aratat, in PRIMA ZI, A SFINTELOR PASTI . !
Dragii mei, sa ne inchinam cu totii, SFINTEI CRUCI si SFINTEI INVIERII ,LUI HRISTOS !
                                                      Cu dragoste,
                                                                          Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu