duminică, 12 mai 2013

MERGEAM PE APA, CA PE USCAT !

                                            Seara de august 2004 !

Este noapte tarziu, aproape de miezul noptii ! Stateam in pat si citeam; brusc, ma vad, in largul OCEANULUI, cu valuri uriase, de culoare, negre - albastre .Oricat de mari, veneau valurile, de cativa metri, desi eu, eram, in larg, in mijlocul valurilor, mergeam pe valuri, ca pe uscat, ;valurile, nu ma acopereau, cu toate ca erau de cativa metri, eu eram intotdeauna, la baza valurilor, si paseam ,ca pe uscat.
Privesc ,in jurul meu , si vad cum apa oceanului, se intoarce pe dos, vantul este foarte puternic, ca un taifun, ce bate dinspre apus, spre rasarit.
In cealalta clipa, vad o strada, foarte aglomerata, de masini in trafic, dar ,brusc, masinile, nu mai stiu, pe unde sa o ia, deoarece , apa, din ocean, valurile uriase, au acoperit, totul si , strazi si case, si tot ce intalneau in calea lor, maturau,,nimic, nu mai ramanea.
Iar eu, eram iarasi ,pe valuri, si mergeam, pe ele ,ca si pe uscat.
Dragii mei, de avem CREDINTA, NADEJDE, in BUNULUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, vom trece, intotdeauna, peste ,toate necazurile si durerile sufletesti.
                                            Cu drag, ca intotdeauna,
                                                                                 Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu