vineri, 24 mai 2013

DUMNEZEULE ! DUMNEZEULE ! MANTUIREA MEA !

                                              28  DEC. 2005, ora 5,37 !

Dormeam, si aud GLAS, rugator, care ma trezeste, si se roaga cu toata fiinta asa:

                     "DUMNEZEULE  !  DUMNEZEULE  !
                       MANTUIREA  MEA !
                      TE MARIM ! SI IAR, TE MARIM !
                      PRE TOTI, SI PRE TOT "!

Si un alt Glas, continua:
                   "SARBATORI DE NOAPTE,
                    CU HARURILE ,SFINTE !
                   SARUT MÂNA, PREA SFINTE,
                    SARUT MÂNA, PREA SFINTE "!

Si iata, fratilor, cum m-a bucurat, enorm de tare, un alt GLAS, citez:

                "AM UITAT, SA-TI SPUN , LA MULTI ANI .
                  LA MULTI ANI !
                  CĂCI, INIMA, SĂ-ŢI FIE BUNĂ , ŞI PLINĂ DE LUMINĂ !"

Vedeti ,cum am primit eu urari, in prag de AN NOU ? Este minunat, nu stiu, cum eu aud si vad, si alti semeni de-ai mei, nu vad si nu aud, asa ca mine, dar, ceea ce stiu, este ca, va iubesc pe toti, cu inima si sufletul, caci, suntem cu totii frati, INTRU DOMNUL SI MANTUITORUL nostru, IISUS HRISTOS !
                                       Cu dragoste,
                                                           Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu