vineri, 17 mai 2013

COPACUL INALT, SI CIFRA 9 , DIN CURTEA MITROPOLIEI ,DIN IAŞI !

                                         15 OCTOMBRIE, 2001, ora 4,07 dimineata !

Dormeam, si ma trezeste ,UN FULGER alb, stralucitor, ce-mi patrunde, din crestet si pa in varful degetelor de la picioare.
Si astfel, vad cu ochii inchisi, CURTEA MITROPOLIEI din IASI, si in curte, UN COPAC , mare, cu ramuri multe si foarte inalt. Cerul era, de ziua, numai ca pe CER, erau cativa norisori, rosii -rozii, micuti, ,norisori care, pulsau ,ca o inima, pe BOLTA CEREASCA, bleu, din timpul zilei.
Brusc, exact, in varful copacul inalt, apare O CIFRA ,ROSIE, un rosu intens, CIFRA CARE, se aprinde si se stinge precum ,o lanterna. Aceasta CIFRA, rosie, era CIFRA  9  !
Dragii mei, stim cu totii ca, si CIFRA 9, de la cele 9 CETE INGERESTI, si cifra 7, sunt CIFRE SFINTE,.
CIFRA SAPTE, reprezinta cele 7 zile, in care DUMNEZEU, a facut LUMEA.
De fapt, A facut-o in 6 ,iar in a saptea, S-a odihnit.
Despre ŞAPTE, veti mai auzi, pe parcursul timpului, dar nu SAPTE, ca si cifra, ci...ŞAPTE, ca fiinta, ca PRUNCĂ A  LUI  DUMNEZEU, CE VA SA VINA, CA SA ADEVEREASCA, TOATE CÂTE EU, VĂ SCRIU !    ŞAPTE , VA INTĂRI  CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU, CUVÂNT, PE CARE, EU L-AM SCRIS AICI, DE-A LUNGUL TIMPULUI, SI-L VOI  MAI SCRIE, ATAT  TIMP, CAT VA VREA BUNUL DUMNEZEU .
Căci, toate cate va scriu, nu sunt de la mine pacatoasa, ci sunt de la DUHUL SFANT ! Eu sunt doar...condeiul !
                                Cu dragoste si pretuire,
                                                                    Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu