luni, 13 mai 2013

RUGAT - AM , RUGACIUNILE MELE...!

                                         10 august 2004, ora 23,45 !

Inca ma rugam, la BUNUL DUMNEZEU si la MAICA DOMNULUI, in camera fiind, in coltisorul meu, unde am ,o masuta, cu SFANTA CRUCE, precum si O SFANTA CANDELA, aprinsa ,zi si noapte, SFANTA BIBLIE, si multe, carticele de Rugaciuni, si alte obiecte sfinte.
Si asa, imi aud, propriul GLAS, care spune asa:

                             "RUGAT -AM , RUGACIUNILE MELE...
                              Îmmmmm! AM SUFLETUL  MEU !
                              STIU CA, NU TREBUIE SA ZBOR, PÂN" LA ORA DE CREDINTA...."!

Dragii mei, nu stiu cum se intampla, dar de zburat...,zbor ! Sufletul meu, zboara, cu VOIA LUI DUMNEZEU, si cu RUGACIUNILE MAICII, si aduce, VESTI TAINICE, pe care ,vi le impartasesc, cu multa dragoste.
Iata ca, intr-o zi, de 24 aug.2004, ma aflam, la medicul stomatolog, si asa, cum stateam in scaunul specific, cabinetului stomatologic, ochii mi se inchid, fara voia mea, si astfel, vad scris,ca pe o masa, intr-o lumina albastra stralucitoare, vad scris cu litere de LUMINA ALBA, stralucitoare, asa:

                              " T D D - P P 2 "!

Nu ma intrebati, ce inseamna, caci, nu stiu.Numai cineva, bine documentat, in acest sens, ar putea sti, ce inseamna, aceasta formula.
         Fartilor, fiti buni si milostivi, caci si DOMNUL DUMNEZEUL ,nostru, BUN si MILOSTIV ESTE !
                             Cu dragoste,
                                                Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu