vineri, 17 mai 2013

DE - O APRINZI , APRINDE - O PE ASTA , MAI ÎNTÂI !

                                                   Noapte de 5 octombrie 2003, ora 1,50 !

Dormeam ,la aceasta ora, si brusc, O LUMINA alba, stralucitoare, pulsa puternic, in ochii mei.
Astfel, vad cu ochii inchisi, o incapere, unde ,de fapt, eram si eu, si in incapere, vad   O CUTIE ,cu multe sertarase, mai precis, cu 4 sertarase.
 Ma uit, in primul sertaras, si vad  UN TOIAG, din lumanare (acea lumanare, care se face cerculete, cerculete,si se aprinde, pe pieptul celui decedat ), .In al doilea, al treilea si al patrulea sertar, erau capete de lumanari, care fusesera arse, si acestea erau capetele nearse.
Vad un Preot, care vine spre mine, si-mi intinde, primul sertaras, si-mi spune asa:

                            "DE - O APRINZI, APRINDE - O ,PE ASTA ,MAI INTAI !
                              STII DE CE ! SA  SE   POSTAZE - N  EA !

Si am in mana mea, TOIAGUL, de lumanare, si ridic putin capatul, sa trag de fitil, apoi, fara de chibrit, TOAIGUL se aprinde singur, in mana mea.In aceasta clipa, vad lume multa, adunata ca la un priveghi, dar, nu vedeam, sicriul cu trupul neinsufletit.
Aud un alt GLAS, care spune asa:

                       "EA ESTE , O BUCATA DE INTREG , PE  ICOSUL  ICOANEI,  IN  CARE  TRAIM "!

Iar eu spun fratilor, ca sunt un om obisnuit, cu defecte si pacate, ca toti ceilalti oameni, ca voi toti, care urmariti acest BLOG, dar care, inceraca, sa implineasca, O PROMISIUNE, facuta lui DUMNEZEU, cu mai bine, de 13 ani in urma, si anume:
                DOAMNE, AJUTA-MA SA FAC VOIA TA, IAR EU, ITI PROMIT CA, ITI VOI SLUJI TIE, TRUP SI SUFLET, INIMA SI CUGET, CU PRETUL VIETII MELE"!
Asta sunt eu, si ma semnez cu dragoste,
                                                             Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu