vineri, 10 mai 2013

SI S - APRIND EU , CU BUCURIA , MANTUIRII TALE ! DUMNEZEU , EXISTA ! DE ANI DE ZILE , SCRIU, DESPRE DUMNEZEU !

                                                 26  Noiembrie  2006 , dupa amiaza !

Eram acasa, la birou, cand brusc, vad cu ochii inchisi, UN CER, ca de noapte, albastru violet, catifelat, CER , care, era imbracat in puzderie de stele, albe stralucitoare, stele mai mari, ca niste flori, albe, stralucitoare, ca niste crizanteme. Aceste STELE, albe stralucitoare, era asezate pe CERUL , noptii, numai, sub forma, SFINTEI CRUCI.
Vedeam, O CRUCE, alba, care la cele 4 brate ,avea cate O STEA, alba stralucitoare, ca o crizantema. Deci tot CERUL, era plin, de CRUCI din STELE albe, mari si stralucitoare, .Inchipuiti-va, Fratilor, ca toate STELELE, CERULUI, s-ar aduna pe CER, sub forma ,SFINTEI CRUCI, unite intre ele, prin cate, o linie alba ,de lumina.
CERUL ,albastru violet, plin de SFINTE CRUCI, formate din STELE, sub forma crizantemelor, era dumnezeiesc de frumos si de stralucitor.
Brusc, imi aud, propriul GLAS, care spune, fara ca eu sa deschid gura, asa:

                                        "SI  S - APRIND  EU, CU  BUCURIA , MANTUIRII  TALE !
                                         DUMNEZEU , EXISTA  !
                                          DE  ANI DE ZILE , SCRIU , DESPRE  DUMNEZEU !
(si un glas, ma intreaba):     DE  UNDE ?
iar eu, raspund, fara glas:    LA INSUFLAREA , LUI  DUMNEZEU , SI  A MAICUTEI DOMNULUI "!

Dragii mei, de mai bine, de 13 ani, scriu, despre DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, si despre SFINTII SĂI, precum si , despre TAINELE, pe care mi le descopera mie, BUNUL DUMNEZEU, la RUGACIUNILE ,MAICII DOMNULUI.
Si voi scrie, atata timp, cat voi trăi, si atata timp, cât va exista..INTERNET, ca sa le pot face, cunoscute, voua, semenilor mei.
Puitn mai tarziu, aud alt GLAS, care spune altceva, citez:

                                      "ICONITELE ! NOILE  ICONITE, DE LA CALEA DOMNULUI  !
                                        DIFERENTA SI PAMANTUL, A FOST ,PUTERNIC SUB MINE "!
Dragii mei, puternici sa fiti si voi, si sa aveti CREDINTA, tare, si sa nu va indoiti, nicio clipa, de EXISTENTA LUI DUMNEZEU, si a MAICII DOMNULUI, care ne ajuta, de ne vom ruga, cu dragoste si nadejde.
                             Tot cu dragoste,
                                                       Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu