miercuri, 29 mai 2013

ALTE DOVEZI ??? OGLINDA SI SFANTA EVANGHELIE ! PRIVEAM IN OGLINDA ,SI , IN LOC DE , AL MEU CHIP, VEDEAM SFANTA EVANGHELIE !

              X                                 HRISTOS  A  INVIAT, dragii mei !
           
                                                       2 iunie 2004, ora 18,20 !

Eram pe balcon, si priveam CERUL senin, cu ochii inchisi, caci, asa il vad, in toata stralucirea lui, dumnezeiasca.
Aud ,brusc, UN GLAS, care ma striga, pe nume, iar eu, îi, spun :

                              "DAR , NU TE VAD , BINE !  IA SA VAD, EU SUNT ?"

Clipa in care.vad cu ochii inchisi, cum langa mine, langa scaunul pe care stateam eu, pe balcon, o silueta, trage un scaunel, si se aseaza pe el. Nu-i vedeam chipul. Aceasta silueta, imi punea in faţa mea, O OGLINDA, iar eu, privesc, la OGLINDA, si in loc de chiupul meu, cum este normal sa vad, vedeam, O SFANTA EVANGHELIE, di AUR, orbitor de stralucitoare, care era tinuta, de doua maini, ale siluetei, care statea pe scaunel, langa mine.
SFANTA EVANGHELIE, toata din aur, era lucrat fin, si in relief, si avea lucrat in aur, in mijlocul ei, pe MANTUITORUL (CHIP SI BUST ), iar deasupra umarului stang, al lui IISUS, scria UN CUVANT, din 4 litere, CUVANT, ce incepea cu litera..."O "mare,de tipar, si era urmat, de alte trei litere, pe care, nu le puteam citi,pentru ca,erau vazute de mine, pe dos, in oglinda.
SFANTA EVANGHELIE, plutea in aer, (se legana pe loc),stralucea mai tare decat SOARELE,  si era, doar, la circa 5 cm, distanta de mine. Era chiar, sub ochii mei, inchisi, dar, eu asa vad toate cele dumnezeiesti, cu ochii inchisi, din care, ies, raze de LUMINI, de toate culorile, in special, alb- albastru si auriu, sunt cele mai dese. Sunt ca, niste fascicule de lumini, ca la extraterestri, care, topesc, intunericul. (sa fiu si eu,extraterestra?) Glumesc, dragii mei. Am dorit sa va explic putin, cum de vad eu, toate aceste MINUNI ale lui DUMNEZEU si ale MAICII DOMNULUI.
Pentru mine, a trăi, inseamna, a-I sluji lui DUMNEZEU, trup si suflet, inima si cuget, si a face VOIA SA, chiar cu pretul vietii mele. Eu nu fac altceva, decat sa, ascult, PORUNCA LUI DUMNEZEU, care zice asa:

                                   "SA SCRII, TOT CE VEZI, SI TOT, CE  AI  S-AUZI !"

Fratilor ! CREDETI SI NU VA INDOITI ! IUBITI DIN TOATA INIMA VOASTRA, PE BUNUL DUMNEZEU, PE MAICA DOMNULUI, PE SFINTII DIN CERURI, SI PE APROAPELE VOSTRU, FIE EL ,STRAIN ,SAU CUNOSCUT, INDIFERENT, DE ETNIE !
MERGETI ,LA SFANTA BISERICA, SPOVEDITI-VA SI BUCURATI-VA SUFLETUL, CU SFANTA SI DUMNEZEIASCA IMPARTASANIE !
                                                                     Cu dragoste,
                                                                                           Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu