miercuri, 8 mai 2013

SOARELE , VAZUT DE MINE, IN MIJLOCUL VERII, CU OCHIUL LIBER , PE CERUL SENIN ! VOI, SA NU FACETI ASA, DEOARECE, VETI ORBI !!!

                                                 Dragii mei !

Ceea ce urmeaza, sa va spun, voi sa nu puneti in practica, căci, veti orbi !
Oricat, ar fi de puternic, SOARELE, pe CER, eu il pot privi cu ochii deschisi, cu ochiul liber, fara niciun fel, de ochelari., si nu am nimic, din contraş SOARELE, isi pierde stralucirea, cand eu, il privesc, devine, ca o coala de hartie alba, rotunda.
Deci, privesc,  la SOARE, direct in mijlocul lui, si vad, cum, de LA SOARE, pana la mine, se formeaza, UN CON ,de raze, cu deschiderea,spre mine. UN CON DE RAZE, care se intind si se restrang in acelasi tim, ca un acordeon, se formeazam un tunel de raze, ;un izvor conic, de raze, de la SOARE, pana la ochii mei. Si privind, prin CONUL de raze, ce izvoraste si pulseaza, de la SOARE, vad, cum, SOARELE, devine, palid, alb, si fara stralucire, precum, coala de hartie alba. Soarele, pulseaza si el, acolo, pe locul lui, iar, in jurul SOARELUI, langa el, sunt, pizderie, de stele, aurii, extrem de stralucitoare, in care SOARELE se scalda, pur si simplu. Imediat, langa aceste stele, aurii, multe, precum nisipul MARII, care stau, pe o nuanta albastra violet, stau,cerculete cerculete, din culorile curcubeului. De la culorile cele mai deschise, langa SOARE, pana la culorile cele mai inchise, la marginea celor deschise. Si as enumera cateva : alb stralucitor, galben auriu, roz deschis, roz mai inchis, roşu, verde de smarald, bleu, albastru violet, mov, ..in concluzie , toate CULORILE CURCUBEULUI.
In toate aceste culori, in toate aceste stele si scantei, SOARELE , se misca, se scalda, pe loc, E ca si cum, toate acestea, ar tine SOARELE, acolo sus.
Acolo sus, pe CER, SOARELE, nu mai straluceste, cand eu il privesc ! SOARELE, acolo sus, are marimea LUNII de pe CER, a LUNII  PLINE, si" stralucirea",colii albe , de hartie, format A4..
Din SOARE, ies acele SCANTEI, si STELUTE aurii, precum sar, scanteile din artificiile acelea cu betisoare.
Daca, SOARELE, este ascuns, dupa un nor, pe timp de vara, daca eu privesc , acel nor, in cateva secunde, norul care ascunde SOARELE, se imprastie ca un fum, si SOARELE, isi trimite, catre mine, RAZELE sale, care ajung la mine, sub forma conica, cu deschizatura spre mine; sufla ,pur si simplu, RAZELE sale spre mine, iar eu le privesc, ca si cum, as privi..umbra unui copac.
Atunci, cand, privesc, SOARELE, cu ochiul liber, ma simt, multa vreme, plina de energie, vad mai bine cu ochii inchisi, si aud, mai bine, cele neauzite, in mod firesc.
Dragii mei, v-am mai povestit, O FARAMITA, din ceea ce nu stiti, despre mine.
                                        Cu dragoste si pretuire,
                                                                              Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu