miercuri, 8 mai 2013

CE VAD ,EU, CU OCHIUL LIBER, CAND PRIVESC IN JURUL MEU, CAND ,PRIVESC CERUL ? !

                                                   Dragii mei, frati si surori ,INTRU DOMNUL !

Stiu ca, va intrebati, adesea, cum e posibil, sa vad eu atatea, LUCRURI ,nevazute,si sa aud, atatea CUVINTE, neauzite?
Dar...este posibil ! DOVADA ? Sunt eu, in carne si oase ! Oricand, va voi sta, la dispozitie, pentru intrebari si raspunsuri.
In fiecare zi, in fiecare noapte, suntem inconjurati, de ENTITATI, care iau, diferite forme si culori. Nu este nevoie (ziua ), ca sa inchid ochii, pentru a le vedea.
De exemplu: Cand iesim, din casa ,afara, in mod firesc, nu vedem nimic, deosebit, ci doar, ceea ce vede toata lumea.
Eu insa, cand privesc in jurul meu, vad liber, cu ochii deschisi, puzderie de stelute argintii, precum, acele stelute, din vechile betisoare de artificii, care atunci cand, le dam foc, la varf, imprastie, stelute argintii.
Deci, precum nisipul MARII, aceste stelute argintii, de marimea..unui varf de ac, mai mare, plutesc, in aer, pe langa noi, pe deasupra noastra, la nivelul Pamantului,;este ca si cum, am arunca, in sus, o mana de nisip, asa de multe sunt, peste tot. Sunt sigura, ca multi dintre voi, au simtit, cateodata, o adiere mai rece, care le-a atins pielea, ;acestea erau, stelutele (scanteile )argintii, care plutesc in aer, peste tot.
Printre aceste stelute argintii, plutesc in aer, le vad ,cu ochiul liber, plutesc, ca niste panze transparente, incolore, precum, pojghita subtire de ghiaţă ,mari cat palma, precum panza de paianjen, multe, extrem de multe, CERCULETE, lipite unele de altele, in acea panza, precum pojghita de ghiaţă, .Aceste CERCULETE, sunt mai ingrosate, la margine, si sunt pline in mijloc, precum roua diminetii. Unele dintre CERCULETE, sunt aurii ,pe margine, si sunt mai mari, decat celelalte, care au culoarea, incolora, pana la un contur, mai dens, ca sa fie vizibil(sa spunem, un gri foarte deschis ).
Dragii mei,  precum BOBITELE de struguri pe ciorchine, asa stau, CERCULETELE, in panza, ca de roua, si plutesc, in aer, in jurul noastru, mai sus de noi, peste tot, absolut peste tot.
Unele din aceste PANZE de roua, cu CERCULETELE ,in ele, sunt mai mari, si au mai multe CERCULETE, altele mai mici, altele, iau forma de sirag..., altele, au CERCULETE, mari in margine, si puzderie de CERCULETE mici, in mijloc, precum, bobitele de struguri, care abia infloresc acum.
Atunci, cand eu le privesc, si le caut cu privirea, stiti cum vin spre mine ?
Ca un magnet, vin spre mine, si ma inconjoara, de parca ,mi-ar cere ,sa le ajut.Daca, eu nu le caut pe ele, ma cauta ele ,pe mine.
Aceste CERCULETE, prinse in PANZA ,ca de roua, plutesc in aer, incontinuu; ele urca, coboara, se indreapta cu viteza, spre o anume tinta, ca apoi, sa ramana iar, la stadiul de plutire.
Daca, vorbesc, mental, cu aceste CERCULETE, si le vorbesc frumos, intreband, ce pot sa fac eu, sau cu ce le pot ajuta, sau cine sunt, de unde vin..., pur si simplu, tăbară, pe mine, se lipesc de mine, privesc,  cu durere si cu bucurie totodata, dar nu stiu, cum sa le ajut.
Dupa mine, cred ca, sunt sufletele celor, care au plecat dintre noi, si nu-si gasesc drumul, spre LUMINA CEREASCA, nu-si gasesc locul.
De multe ori, vedem pe CERUL perfect senin, doar..un singur norisor, sau doi, mai inchis la culoare. Ei, bine, stiti ce poate ascunde acel NOR ? O NAVA ,EXTRATERESTRA, de cele mai multe ori.
Imi place, sa-i descopar, ascunsi pe dupa nori, pe CERUL SENIN.
Nu suntem singuri, fratilor ! In jurul nostru, traiesc si locuiesc, multe ENTITATI, nevazute, cu ochii firesti, dar ,pe care , eu le vad, ca si cum, ar fi normal.
In articolul, urmator, o sa va scriu, cum arata SOARELE, vazut de mine, cu ochiul liber .
                                          Cu dragoste,
                                                                Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu