joi, 9 mai 2013

CERUL S - A DESCHIS , SI IN CERUL SFANT., PREA SFANTA TREIME !

                                         ZORI  DE  ,25 OCTOMBRIE, 2005 !

Era ora, 3,40 si dormeam. Brusc, O LUMINA, alba orbitoare, imi pulseaza ,puternic, in ochiul drept, si astfel, vad, cu ochii inchisi, cum, CERUL de noapte albastra, se deschide, ca si cum, am trage, de-a stanga si de-a dreapta ,doua draperii.
Dupa CERUL , de noapte, care S-A deschis, vad UN CER, ca de oglinda, UN CER bleu, stralucitor, si in acest CER, O  vad, pe chiar, SFANTA TREIME !
DUMNEZEU TATAL, in vesminte albastre deschise, asupra CARUIA, se revarsa, O LUMINA ALBA, strlucitoare, orbitor de stralucitoare, si de-a DREAPTA ,TATALUI CERESC, IL VAD, pe DUMNEZEU FIUL, pe DOMNUL nostru IISUS HRISTOS, care purta, acelasi VESMANT, cu TATAL, adica, tot albastru spre bleu, si care era imbracat ,in LUMINA ALBA, ORBITOARE, ce cobora, de la DUHUL SFANT, care statea, deasupra TATALUI CERESC  precum si deasupra,  FIULUI,  DOMNUL SI MANTUITORUL nostru ,IISUS HRISTOS.
Totul, era stralucire, bucurie, emotie, si lacrimi de bucurie, atunci cand, am deschis ochii, si am realizat, ce tocmai, traisem. Vazusem, pe INSUSI ,PREA SFANTA TREIME, SUS, IN CERUL din CER !
Sa ne rugam, fratilor, cu smerenie si cu dragoste, PREA SFINTEI TREIMI, si MAICII DOMNULUI, si mare ajutor si rasplata, vom avea, atat in aceasta viata, cat si in viata vesnica.
Chiar, in aceasta clipa, cand scriu aici, pe mana mea ,stanga, vad cu ochii deschisi, adica, liber, O LUMINA, albastra violet, stralucitoare, ca de oglinda, LUMINA, ce apare si dispare, dupa cum scriu eu, sau, dupa cum, am nevoie de ajutor, in caz ca, nu stiu, cum sa ma explic. De multe ori, mi se intampla sa nu gasesc, cuvintele potrivite, pentru a ma explica, si-atunci, apare cate ,O LUMINA, verde, albastra, alba, aurie..etc, care imi spune, pur si simplu, cum ar trebui ,ca sa scriu.
                                  Cu dragoste si pretuire,
                                                                       Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu