luni, 6 mai 2013

AŢI AJUNS , INTR - O CINSTE , FACĂTOARE DE MINUNI !

                                                        29  APRILIE  2013  , ora  5,30  dimineata.
                                                                  HRISTOS  A  INVIAT , FRATILOR !

Dormeam, si brusc, aud GLAS, din CER, care imi spune , cu mare dragoste asa:

                          "AŢI  AJUNS  , INTR -  O CINSTE ,  FACĂTOARE  DE  MINUNI  "!

Clipa ,in care, ma aflu, in SFANTA BISERICA, si ma indrepta spre O MASUTA ,pe care ,erau doua VASE SFINTE, precum, VASELE SFINTE, din SFANTUL ALTAR, din care ,primim, ,SFANTA SI DUMNEZEIASCA IMPARTASANIE !
Nu stiu cum se face, ca am in mainile mele, O MATASE, rosie, patrata, ca forma, si ma apropii, de SFINTELE VASE, si LE ACOPAR, cu acea matase, aparuta, din senin, in mainile mele.
In SFANTA BISERICA, in revelatia mea, nu era nimeni. Era, doar ,un semiintuneric, si PUTEREA SFANTA, care ma indruma, sa merg, spre SFANTA MASA, si sa acopar, VASELE, cu matasea din mainile mele, cu acoperamantul, din mainile mele, care, a aparut, in mod nevazut, in mainile mele.
Totul, mi se spunea mental, in gand, nu in cuvinte, si asa, am indraznit , a ma apropia, si am acoperit, SFINTELE VASE, urmand ,cuvintele...sfinte, pe care nu le merit, eu pacatoasa, CUVINTE din CER, care imi spuneau, iar eu ma cutremuram :
                           "ATI  AJUNS  , INTR - O CINSTE, FACATOARE DE MINUNI "!

Fratilor, eu MINUNI, nu stiu a face, caci sunt om si eu, si pacatuiesc, ca toti oamenii! Dar, ma straduiesc,pe cat este cu putinta, sa respect si sa implinesc , PORUNCILE LUI DUMNEZEU !
Si mai incerc, sa scriu, AL LUI DUMNEZEU CUVANT, aici, pe Blog, pentru ca sa, ajunga la inima si sufletul fiecaruia dintre voi, si sa credeti, in EL, in CUVANTUL LUI DUMNEZEU !
Cat, voi trai, aceasta voi face ! Ii voi sluji lui DUMNEZEU si MAICII DOMNULUI, trup si suflet, inima si cuget, chiar daca, voi primi, cuvinte de ocara, din partea unor semeni de-ai nostri.
                                   Cu dragoste si pretuire,
                                                                        Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu