miercuri, 22 mai 2013

OARE, CUM SE AUDE, HRISTOS A INVIAT DIN MORTI...., SUS IN CERUL SFANT ? SA AFLAM IMPREUNA !

                                               22  MAI  2013  ,ora 15,40 !

Este o dupa amiaza, cu tunete si fulgere, si cu vant puternic, care ma indemna..la somn. Si m-am culcat putin, doar cat am atipit, si aud, GLAS, (Cor de Ingeri ), care cantau, HRISTOS  A  INVIAT, asa cum cantam, noi in SFANTA BISERICA, si am sa citez, CUVINTELE cantate :

                        "HRISTOS  A  INVIAT ,DIN MORTI ,
                         CU  MOARTE , PRE MOARTE, CALCAND !
                         SI  CELOR  , DIN  MORMINTE...
                          VIATA , DARUINDU - LE "!

Dragii mei, exact cum auzim, cantat, in SFANTA BISERICA,  HRISTOS  A  INVIAT, DIN MORTI......, exact asa, COR DE INGERI, cantau, HRISTOS  A  INVIAT , DIN MORTI.....,acolo, sus, in CERUL SFANT. Rasuna, CERUL si PAMANTUL, atat de dumnezeiesc, cantau INGERII,  HRISTOS A INVIAT DIN MORTI...!Si cand, CORUL  INGERESC, a terminat de cantat, aud GLAS, bland, si dulce, care spune asa:

                           "ŞI  A  FĂCUT,  HRISTOS  AŞA,  ŞI  A  FOST  BINE  !"

Dragii mei, sa - I cantam si noi, MANTUITORULUI, si MAICII DOMNULUI, HRISTOS  A  INVIAT ,DIN MORTI, si ne va fi tare bine, pentru linistea noastra, pentru sufletul nostru !
Sa ne smerim, cu inima si cu sufletul, si vom mai urca, inca o treapta,spre IMPARATIA  lui  DUMNEZEU !
                                                 Cu dragoste,
                                                                     Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu