miercuri, 8 mai 2013

MI - AMINTIŢI , DE PIATRA ACEEA , URANUS ! EUROPA...LA DEAL, CONTROLATA ,DE ZONELE SARACIEI !

                                          Noapte de iulie, 2011, ora 1,36 !

Dormeam, si brusc, aud GLAS, care spune asa:

                    " MI - AMINTIŢI ,DE PIATRA ACEEA , URANUS !
                      TOATA LUMEA, A STIUT CA, O SA AM NEVOIE ,DE NOROC, CU PAMANTUL , CEL DE FOC !
                      AM CĂZUT , SI L-AM SARUTAT "!

Putin mai tarziu, aud UN GLAS, care spune ceva, foarte adevarat, despre EUROPA, citez:

                       "EUROPA , LA DEAL, CONTROLATA  DE, ZONELE  SARACIEI !

Asa este, fratilor, din pacate. Europa, urca un pas la deal si doi la vale, facand ca, saracia...sa devina, lucie !
Iata, fratilor, ce spune UN GLAS, cu dragoste si cu smerenie, citez :

                        "MARE SI SFANTĂ, ESTE CRUCEA TA, DOAMNE "!

Fratilor, sa ne inchinam si noi, cu dragoste, SFINTEI CRUCI, A LUI HRISTOS, si sa aducem SLAVA si RUGACIUNE curata; sa aducem , inima noastra, DOMNULUI !
                                       Cu dragoste,
                                                           Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu