miercuri, 29 mai 2013

IISUS HRISTOS , DOMNUL SI MANTUITORUL NOSTRU ,M-A TREZIT INTR - O DUPA AMIAZA , CAND , IMI DOREAM ,SA DESCHID OCHII, SI...NU PUTEAM ! ATENTIE !!! AU INCEPUT , CA SA APARĂ, TOT FELUL DE INDIVIZI, PE LA TV, CARE SPUN CA, SUNT REINCARNAREA LUI IISUS HRISTOS, DOMNUL SI MANTUITORUL ,NOSTRU !

                                                  HRISTOS  A  INVIAT, dragii mei !

                                         7 OCTOMBRIE 2001, duminica ,dupa amiaza !

M-am culcat putin, si se facuse ora, 17,25, si eu nu ma puteam trezi ! Auzeam ce se intampla ,afara, in curte, pe strada, dar nu ma puteam ,nici misca, nici deschide ochii.
Deci, treaza fiind, nu puteam ,nici macar sa clipesc, vad cu ochii inchisi, ca si in plafonul camerei mele, UN NOR, albastru-violet, foarte stralucitor, si in mijlocul NORULUI, VIU, in carne si oase,pe INSUSI ,MANTUITORUL ,IISUS HRISTOS !
Avea VESMINTE, rosii catifelate, si cu maro deschis, pe deasupra,cu parul ,LUI, ondulat, lung,pana pe umeri, de culoarea, castanelor coapte(maro-roscat),cu CHIPUL, roziu, si zambitor, cu ochii albastri, ca seninul CERULUI, cu barba mica, castanie, la fel ,ca părul, privea, bucuros, spre mine, care, eram in pat, cu ochii inchisi, si nu puteam, sa misc, un deget, desi auzeam, totul ,in jurul meu.
Si astfel, privesc, drept in OCHII MANTUITORULUI, si vad cum, pupila globului ocular (acel punctisor negru,din mijlocul ochiului) se misca , cu fineţe ca si cum, mi-ar fi aratat, cum sa procedez, ca sa deschid ochii, si sa ma trezesc.
Numai ca, MANTUITORUL, nu avea pupila neagra, ca a noastra, ci era ..ALBĂ, si orbitor de stralucitoare.
Deci, PUPILA ALBA, A MANTUITORULUI, se misca,usor, apoi, O VAD, cum, pur si simplu, se dezlipeste, din globul ocular, usor, de jos in sus, stralucind, si pulsand, moment in care, s-a dezlipit de tot, si ,in acea clipa, am putut sa-mi misc, si eu pleoapele, si degetele, si apoi, tot corpul. IISUS, inca mai era, in NORUL albastru -violet, si era tare bucuros si fericit ! Eu ,fiind....nespus de fericita, de cele traite si vazute, si de faptul ca, m-a trezit, INSUSI MANTUITORUL, venind, in umila mea camera, ca si sub plafon. Dar, nu este,pentru prima oara, cand MANTUITORUL, vine si ma priveste, sau imi vorbeste,in gandul meu, in mintea mea.
Dragii mei, fericiti sa fiti si voi cu totii, si sa credeti, in tot ce va scriu, caci, sunt ADEVAR din ADEVAR, CUVANT din CUVANT, intr-un CUVANT, sunt de la DUHUL CEL PREA SFANT !
                                     
                                             MARE  ATENTIE !!!

Am vazut, in asta seara, pe protv, la stiri, cum ca, undeva, nu stiu exact in ce TARA, IISUS, s-ar fi reincarnat, precum si MARIA MAGDALENA, si au aratat, doi tineri, unul se dadea drept IISUS, si ea, drept Maria Magdalena, care traia cu "IISUS", acum in zilele noastre. Iar domnul,care spunea ca, el este reincarnarea lui IISUS, a fost casatorit, are 2 copii, este divortat....si ca isi aminteste perfect, rastignirea, si cum facea el minuni.Culmea e , ca, se afla intr-o sala mare, cu multi oameni, care, chiar credeau ca el este IISUS,reincarnat. ,si il urmau peste tot.
La CARTEA SFANTA, se spune ca...."IN VEACUL CEL DIN URMA, VOR APAREA, MULTI,  CARE VOR SPUNE, FIECARE, CA SUNT..MANTUITORUL SI CA FAC MINUNI....!
Iata deci, ca deja ,de ceva timp, au aparut, acesti dumnezei inchipuiti, care smintesc, pe oamenii cu putina CREDINTA, si-i trag in fundul iadului.,imbogatindu-se..pe naivitatea lor.
                      EU, atat ,va rog din suflet :
                          "NU VA LASATI, DUSI DE VAL ! NU VA LASATI, SA CADETI IN PLASELE, MINCINOSILOR, ,CARE, NU VOIESC, DECAT FAIMA SI BOGATIE MATERIALA !
Eu ,nu-mi doresc, nimic, din toate acestea! IMI DORESC, DIN TOATA INIMA, SA AJUNG, LA SUFLETUL ,FIECARUI OM, CREDINCIOS   (SI MAI PUTIN CREDINCIOS ), CA SA ÎI ARĂT, DRUMUL SPRE MANTUIRE, SI CARE DRUM, IL VETI GASI, NUMAI, IN SFANTA BISERICA, SI CITIND ,AICI, PE BLOG.
                                                    Cu dragoste si pretuire,
                                                                                       Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu