miercuri, 22 mai 2013

SI IARAŞI , INUNDATII ŞI PLOI TORENTIALE ! RĂUL, NU TREBUIE RĂSPÂNDIT , CI .. STÂRPIT !

                                                    21  mai  2013, ora 0,35 !

Desi era  o ora taryie, eu ,ma rugam singura fiind, in camera mea, si brusc, vad cu ochii inchisi, UN CER de yiua, si multe străzi, aglomerate de lume.
Vad lume multa, ca intr-o piata, mare, cu multe bagaje ,in mainile lor, si care, fugeau ,care incotro, ca sa se adaposteasca, de PLOAIA TORENTIALA, care ii prinsese pe strada, prin piata.
Ploua, atat de tare, ca ziceai ,ca s-a revarsat O CASCADA, de apa, din CER.
Nu se vedea ,om cu om, si riscai, sa cazi la pamant, de puterea si volumul apei, ce cadea din CER, ca o cascada, chiar ! PLOAIA, devenise, ca o imensa ceaţă ,densa, prin care, nu vedeai la un metru in faţă.

Dimineaţa, la ora 5,40, de parca, nu ar fi fost indeajuns, INUNDATIILE, ce bat la usile,omenirii, aud GLAS, care spune asa:
                             "SI  MAREA, SPUNE :
                              CU  RĂSPÂNDIREA , CELUI  RĂU ,CARE , RĂSPÂNDEŞTE  LOCUL " !

Acest GLAS, ca sa fie, sigur ca l-am auzit bine, imi scrie, in aer, cu litere de LUMINA, ceea ce tocmai, am citat. Fireste, am scris, am notat, cele auzite si vazute, iar acum, le-am scris aici, pentru voi toti, ca sa credeti si sa nu va indoiti, de cele scrise de mine, pentru ca,...nu sunt de la mine, ci..,de la DUHUL SFANT !
Fratilor, voi sa nu raspanditi, Răul, ci...intotdeauna, numai BINELE si DRAGOSTEA sufletească.
                                 Cu dragoste,
                                                      Maria.
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu