marți, 14 mai 2013

CUNUNA CARE , A APĂRUT, DIN SENIN, IN RACLA , PREA SFINTEI , CUVIOASE PARASCHEVA , DE LA IAŞI !

                                              Noapte de 22 octombrie 2003, ora 0,22 !
Ma rugam, singura fiind in camera mea si brusc, aud, GLAS, care ma intreaba :
        
                            "AI TRECUT , CU EA, PESTE TOT ? SA NU CARE CUMVA, SA IEI SI SA FACI MANCARE..." (iar eu raspund, gandind, doar ):
                           Nuuuu !
                           AM TRECUT , CU EA, DE LA CAP, PÂN " LA PICIOARE.."

Apoi , ma aflu, langa ,O RACLA , ARGINTIE, a carui capac, era dat ,la o parte.
Vad, in RACLA SFANTA,  UN TRUP, imbracat in vesminte, aurii, stralucitoare foarte. Nu stiu cum, dar, aveam, in mana mea dreapta, ceva, ca o panza,de culoare inchisa ,pe care, o stransesem ghem, in palma mea.
O PUTERE, nevazuta, imi spune in minte, ca sa trec, cu panza ,din palma mea, peste, TRUPUL din RACLA, pe partea dreapta, si sa ating, TRUPUL SFANT, cu panza, din mana mea.
Cand, atingeam, cu panza, TRUPUL din RACLA SFANTA, simteam cum, din TRUPUL SFANT, iese, UN AER, RECE ca ghiaţa, simteam aceasta adiere rece, de ghiaţă, la mana mea.Am atins, cu panza, din palma mea,tot TRUPUL SFANT, de jur imprejur, si in permanenta, simteam, acel aer dens, rece,  ca de ghiaţă.
Cand, am ajuns, cu mana mea, in care tineam, panza,la MAINILE  SFANTULUI  TRUP, si m-am oprit ,o clipa, ceva minunat, s-a intamplat.:
Pe partea dreapta,a TRUPULUI SFANT, (A MOASTELOR SFINTE ), langa cotul, de la mana dreapta, a aparut, din senin, de pe sub vesmant, trece prin vesmant, iese la suprafata, si straluceste, mai tare, decat SOARELE,  O CUNUNA, (O AUREOLA ), formata, din multe randuri, de boabe de orez, mari, ce stateau lipite una de alta. Bob cu bob, formau, mai multe randuri, din CUNUNA  de orez, care stralucea, mai tare decat SOARELE
Raman, uimita, de ceea ce vedeam, privesc cu uimire, CUNUNA stralucitoare, ce a iesit, de sub VESMANTUL stralucitor, si aud, GLAS, care ma intreaba:

                            "AI TRECUT , CU EA, PESTE TOT ?
                              SA NU CARE CUMVA , SA IEI, SI SA FACI MANCARE...."! (la care, eu raspund, cu gandul doar ):
                              Nuuuu!
                              AM TRECUT , CU EA, DE LA CAP, PÂN " LA PICIOARE "!
Dragii mei, daca aveti ocazia, nu ezitati, sa mergeti, la IASI, la MITROPOLIE, la RACLA ,PREA SFINTEI CUVIOASE PARASCHEVA, si sa va rugati, cu tot sufletul, sa aveti ,CREDINTA si NADEJDE, ca, odata ajunsi, langa SFINTELE MOASTE, RUGACIUNEA, vă este auzita, si luati cu voi, si un lucrusor, a persoanei in necaz, si atingeti, SFINTELE MOASTE, apoi, inapoaiti-l persoanei bolnave, sau la necaz,ca sa-l poarte asupra sa. Si veti cunoaste, PUTEREA SFINTELOR MOASTE, A PREA SFINTEI ,CUVIOASE  PARASCHEVA ,de la IAŞI, care fac , cu adevarat MINUNI.
                                 Cu dragoste si pretuire,
                                                                     Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu