miercuri, 10 septembrie 2014

MICHAEL SCHUMACHER SE VA FACE BINE , ASA CUM MI S - A SPUS DE SUS !

                                           Dragii mei, 

 

După cum stiti deja, Michael Scumacher a fost externat şi merge spre bine.

Anul acesta 2014  la 22 Mai, scriam despre Michael ca se va face nie, cand toata lumea spunea ca sa-l deconecteze de la aparate.

Da ! Acest tânăr se va face bine,pentru ca asa voieste Dumnezeu, dar şi pentru a povesti ceea ce a trait ,in timpul cât a fost in Coma profunda.

Michael Schumacher a fost externat. Anunţ de ultimă oră al familiei

Publicat: (acum 6 ore) // Actualizat: (acum 6 ore) // Sursa: romaniatv.net

Familia lui Michael Schumacher a anunțat că fostul pilot s-a angajat într-o 'fa
Formula One driver Michael Schumacher and his wife  Corinna at an event in 2012.

Read more: http://www.smh.com.au/sport/motorsport/former-f1-champion-michael-schumacher-leaves-hospital-for-home-20140910-10eoq0.html#ixzz3CrPwJ3pD

joi, 22 mai 2014

ŞOC !!! MICHAEL SCUMACHER !!!


                                                  HRISTOS  A  ÎNVIAT  , dragilor !

Vreţi să aflăm împreună, ceva despre MICHAEL  SCHUMACHER ?
                        Noapte  de 18  Mai 2004 , ora 0,51 !

Mă rugam la această oră dragii mei ! Şi la un moment dat, aud un glas dragilor,care spune doar câteva Cuvinte, pe care le voi cita mai jos !                                Citez :

                  "La Mai , rămâne.....(glasul face o pauză),dar un altul continuă:    MICHAEL  SCHUMACHER !
                  La Mai, rămâne  Michael Schumacher "!

Dragii mei, în luna Mai  2004  cam tot pe la această dată din lună, am auzit acestea despre Schumacher .
În prezent ,suntem tot în luna MAI, dar anul 2014 !
Sunt 10 ani, de când am auzit acestea despre Michael !
Acum acest Campion ,este în cea mai grea suferinţă ,prin care poate trece cineva !
Ce spuneţi ??? Credeţi că se poate înfăptui  O  MARE  MINUNE , acum in luna Mai 2014 ?
Sau e posibil Doamne Fereste, sa plece dintre noi ???
În seara aceasta, am luat două sacoşe cu caiete ,din anul 2001 şi  2003. Sunt enorm de multe.
Rascolesc prin cea din 2003  şi parca mi se împiedică degetele de un caiet anume. Nu-i dau importanţă si mai caut, sa vad din care sa scriu.Caietul acela care mi s-a prins degetele de el, iar se agaţă de mâna mea, mă tot împiedecam de el.
Îl scot din sacoşă şi văd că de fapt este din 2004, şi pus greşit în sacoşa cu cele din 2003.
Deschid Caietul cu pricina ,si după prima pagina, rămân uimită !
Gasesc scrise Cuvintele de mai sus, pe care le-am citat.
Şi iar am înţeles că, nimic nu este întâmplător !
În această  lună Mai  2014 , ceva va interveni în ceea ce-l priveşte pe marele Campion MICHAEL  SCHUMACHER !
Să nădăjduim dragilor,că DUMNEZEU şi MAICA  DOMNULUI ,va înfăptui O  MARE  MINUNE ,şi că se va trezi din comă !
O să-L implor pe MÂNTUITORUL nostru IISUS  HRISTOS, şi pe MAICA  LUI  DUMNEZEU, la fiecare Rugăciune ,ca să înfăptuiască O  MARE  MINUNE ,şi să-l readucă la viaţă cu adevărat !
O să vedeţi că se va face bine !  Se va trezi din Comă !!!Aşa simt eu în sufletul meu !
Să ne rugăm cu toţii dragilor, pentru Michael ! Dacă Michael se va trezi din COMĂ, voi dragilor , cunoaşteţi ADEVĂRUL  ADEVĂRAT, despre trezirea lui din COMĂ ! Apoi, va afla O Lume întreagă, că DUMNEZEU şi MAICA  DOMNULUI a înfăptuit O MARE  ŞI  UIMITOARE  MINUNE !
                                 Cu dragoste şi preţuire,
                                                      Maria !
  1. The Guardian ‎- 3 hours ago
    michael schumacher head Michael Schumacher is said to face 'a long and difficult road ahead' after his skiing accident. Photograph: Tony ...
  1. The Independent‎ - 6 hours ago

    Michael Schumacher a fost externat. Anunţ de ultimă oră al familiei

    Publicat: (acum 6 ore) // Actualizat: (acum 6 ore) // Sursa: romaniatv.net

    Familia lui Michael Schumacher a anunțat că fostul pilot s-a angajat într-o 'fază de neuro-reabilitare'', care poate dura între trei luni și doi ani. 
    Michael Schumacher
    ''Reabilitarea lui Michael va continua de acum acasă, se arată în comunicat. În cursul ultimelor săptămâni și luni, el a făcut progrese în raport cu gravitatea accidentării sale, însă un drum lung și dur se află în fața lui''.
    Victima unui accident de schi pe 29 decembrie anul trecut, la Meribel, septuplul campion mondial a intrat în comă și a fost spitalizat la Grenoble. Scos din comă la începutul lunii iunie, el a fost transferat la Lausanne pe 18 iunie. În unitatea de neuro-reeducare acută de la CHUV, el s-a angajat într-o 'fază de neuro-reabilitare'', care poate dura între trei luni și doi ani. Fază pe care o va urma deci acasă la el, la Gland, pe malul lacului Leman, la circa 40 km de spitalul din Lausanne.
    În comunicat, familia sa precizează că ''a trage concluzia că, începând cu această etapă, starea lui de sănătate ar fi puternic schimbată ar fi ceva fals''.

    Citeste mai mult pe RTV.NET: http://www.romaniatv.net/michael-schumacher-a-fost-externat-anunt-de-ultima-ora-al-familiei_169317.html#ixzz3CrNgrHtA

Un comentariu:

  1. De abia astept sa citesc destainuirile lui Schumacher despre lumea de dincolo! Asta daca va face public ceva... Poate le gasiti pe undeva publicate!

    RăspundețiȘtergere