luni, 15 septembrie 2014

POLITICĂ ! NE UITĂM LA CURTEA PREZIDENŢIABILULUI !

                       12  Septembrie  2014 ,ora 3,55 zori  de zi !

                                                                     Dragii mei, 

În timp ce încă scriam pe Blog la această oră, iată că fără să vreau, am primit si un MESAJ codat, din zona politicii.
Glasul spunea foarte clar asa :

                     "Te uiţi înapoi , şi te uiţi la Curtea                                                                    Prezidenţiabilului !
                 A refăcut Curtea, Summitul !"

Dragii mei, eu nu mă pricep la Politică !
Dacă voi puteti dezlega aceste cuvinte, poate le si postati pe Blog, ca sa aflam cu totii.
Este clar că acest MESAJ, spune ceva tainic,despre cineva, despre Summit, dar eu nu stiu cum sa explic.
Astept cu drag si cu mare interes, Mesajele voastre !
                                       Cu dragoste, Maria.

3 comentarii:

  1. Adica_nu va fi nici o schimbare; totul e inselaciune, sunt aceiasi, cu alte fete. Politic, va fi jale

    RăspundețiȘtergere
  2. Adaug:e vorba de un Summit-adunare la nivel inalt; cred ca e vorba de un summit nestiut de noi. Cat priveste curtea, fac o paralela cu o "curte regala" adica oamenii apropiati puterii, care acum s-au adunat;ma tem ca este vorba de miscarile partidelor de "dreapta" care s-au faramitat si acum s-au recoagulat.

    RăspundețiȘtergere