joi, 11 septembrie 2014

GOLGOTA ! GOLGOTA ÎNTRU ASEMĂNARE ....!

xx
                       16 - 17 Martie 2003 , ora 3,49 zori de zi !

În timp ce dormeam fratilor, casa mi s-a umplut de O Lumină albă stralucitoare foarte. 
Vedeam aceasta aievea, când aud un glas, care spune aşa :
                                      Golgota !
                                    

           "Golgota ! Golgota cu asemănarea  ei...!
          Golgota  întru asemănare , are dreptate !"
Iar un alt glas adauga fratilor :
                  Posibil ,vom opera toate relatiile aice sus, şi să facem scăzută cădelniţa....!
Iar un alt glas, spune dragii mei :
          Fără să mă uit în jos, mă uitam la cât de mult în aşternutul cât de mult este Hristos !"

Dragii mei, câte Taine dumnezeiesti ascund aceste Cuvinte de mai sus ! Eu nu ştiu fratilor a le tâlcui! Nici nu îndrăznesc, pentru a nu greşi în faţa Lui Dumnezeu !
Tot ce stiu sa fac, este a le scrie exact aşa cum îmi sunt transmise.
Dar iată , ce spune un glas chiar acum dragii mei : 

                  "Lasă că i-a fost răsplătită răbdarea , cu Prea Scump Numele Său !"

Şi văd fratilor cu ochii închişi ,care se inchid instantaneu, văd Pământul întreg şi gol, sub Cerul liber , un Cer senin şi stralucitor la Răsărit. 
Dragii mei, si mântuirea sufletului nostru ,a fost plătită cu Prea Scump şi Prea Sfânt, Trupul şi Sângele Domnului  !
Noi fratilor, ce dăm la schimb ? Cum răsplătim Domnului toate acestea câte ne-a dat nouă spre mântuire?
Să începem fratilor, prin a fi buni şi milostivi, prin a ne iubi Aproapele, prin a face fapte bune, şi neapărat prin a împlini Poruncile Domnului.
Daca vom începe cu acestea si vom continua prin a ne întări în Credinţă, suntem pe drumul cel bun; pe drumul ce duce în Împărăţia Lui Dumnezeu.  
                        Cu dragoste, Maria.   



  

Un comentariu:

  1. As zice ca nu este de bine pentru noi. Va trebui sa avem Golgota noastra, caci altfel nu se poate; nu au inteles oamenii nimic. Nu stiu ce va fi-nu nici catastrofa naturala ori nenaturala, nici razboi; pare a fi ceva mai degraba de ordin psihologic, dar teribil.

    RăspundețiȘtergere