marți, 30 septembrie 2014

40 DE JUDECĂŢI DIN ROMÂNIA !


                      28 - 29  Septembrie  2014 ,ora 2,30 noaptea !

                   

Mă rugam la această oră dragilor, când aud brusc un glas care spune ceva despre ROMÂNIA !

                                              Citez :

          "Patruzeci  de Judecăţi !
         Judecăţi  de  Judecăţi, din România !  
          O  Mulţime de Protestatanţi !"

Clipă in  care fratilor, văd cu ochii închişi  ca si cum as fi fost în aer, deasupra blocurilor înalte ,spre sud-est ,cum sus la acoperisul blocurilor înalte, focul s-a extins cu repeziciune.
Mai multe blocuri erau in flacari mari, deasupra lor, la acoperis.
Dragii mei, eu nu stiu ce va mai fi, si unde anume se vor produce toate acestea, dar vom auzi cu siguranţă de ele, mai devreme sau mai târziu. 
Au atâta tâlc, cuvintele de mai sus cu...40 de Judecati....,incat nu stiu cum sa le interpretez. Dar astept cu drag, părerile voastre, referitoare la cuvintele de mai sus.
                              Cu dragoste,Maria. 

Un comentariu:

  1. Seamana a Bucuresti...Egoismul meu se roaga sa nu fie blocul meu sau langa mine.

    RăspundețiȘtergere