duminică, 14 septembrie 2014

UN AVION VA FI DOBORÂT DE O RACHETĂ !

                                      Zori de 14 Septembrie 2014, ora 3,30 !

                             ......

                                                            Dragii mei, 

După cum vedeţi ,eu nu m-am culcat nici până la ora asta. Stau şi scriu pe Blog din Evenimentele anterioare si din cele pe care le trăiesc ,chiar în timp ce scriu aici pe Blog. 
În timp ce scriam la articolul anterior fratilor, ca întotdeauna  ochii mi se închid fără voia mea, şi astfel văd cu ei închişi, Un Cer de noapte albastra si catifelata, sar foarte înalt.
Văd dragilor, Un AVION ce zbura de la Est spre Vest, iar de la Pământ, spre uimirea mea, O RACHETĂ zboară ţintă spre AVIONUL din inima Cerului, şi aud un glas ,care spune aşa :
                      "Avionul ! 
                  Iată :
                  La distanţă !"  
Dragii mei, din păcate vom auzi de un alt Avion doborât de o Racheta. Cât de mare este AVIONUL, eu nu stiu. Acolo sus, părea doar cât palma mea, atât de sus era.
Iar Racheta fratilor, era argintie şi la coada avea O Lumină roşie ,intens roşie, care flutura ca si batuta de vant.
Din nefericire ,AVIONUL va fi doborât si de la o asa mare distanţă!
                                           Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu