miercuri, 17 septembrie 2014

PLANETA MERCUR !

                                                  
                                        26 August 2003 ,ora 6,11 dimineaţa !

                                                                       Dragii mei, 

Desi au trecut 11 ani de atunci, am căutat în asta seara prin caietele mele de suflet, si am luat la intamplare acest caiet din 2003 , si iata dragilor, ce spunea un glas, in dimineaţa zilei de 26 august 2003. 
                                                  Citez :

                         "Spre venirea lui Mercur !
              La venirea lui Mercur, cântă zero.
               La venirea lui Mercur, cântă  zero !"

Dragii mei, aceste cuvinte eu nu le stiu a le descifra.
Cu siguranţă ele ne spun ceva, dar eu nu am cunostinta de taina lor.
Daca voi dragilor cunoasteti, scrieti pe Blog  despre ce inseamna aceste cuvinte din Citatul de mai sus.
                                  Cu dragoste, Maria.
                                               
                                                               

NASA dezvăluie o descoperire uimitoare pe planeta Mercur. Vezi care este aceasta

30 Noi 2012 - 09:05
NASA dezvăluie o descoperire uimitoare pe planeta Mercur. Vezi care este aceasta
O sondă spaţială a descoperit că la polii planetei Mercur există gheaţă. Descoperirea uimitoare făcută de specialiştii NASA pe cea mai apropiată planetă de soare din sistemul solar i-a uimit pe cercetători.

În ciuda faptului că planeta se află la o distanţă extrem de apropiată de soare, specialiştii au fost surprinsi să găsească tone de gheaţă pe suprafaţa ei.

Observaţiile sunt surpinzătoare având în vedere că temperaturile de pe Mercur pot depăşi chiar 400 de grade Celsius, informează huffingtonpost.

Unele cratere de la polii lui Mercur sunt permanent umbrite, transformându-le în gheaţă, spun cercetătorii. Până acum, astonomii nu puteau identifica petele luminoase de la poli, acestea fiind observate încă din anul 1990, cu ajutorul unui radiotelescop.

Sonda Messenger care a cartografiat pentru prima data întreaga suprafaţă a lui Mercur, este a doua sondă care a cercetat amănunţit planeta.

Săptămâna trecută NASA anunţase că planeta Mercur a fost activă din punct de vedere geologic mult timp în istoria sa. Cratere formate pe suprafaţa sa au fost deformate în timpul procesului geologic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu