duminică, 14 septembrie 2014

SUA !!! AMERICA , VA TRECE PRINTR-UN ADEVĂRAT COŞMAR !

                Noapte de 12 - 13 Septembrie  2014, ora 0,50 !


                                                          Dragii mei, 

Abia ma bagasem in pat, căci şi aud un glas dragilor, care mă face atentă la ceva uimitor. 
                                     Citez :

            "Află de America !
           Află de America , prin ce coşmar trece .
           Prin ce coşmar trece! " 

Dragii mei, am scris multe articole despre SUA.
Şi credeţi-mă că , niciunul nu este de bine, în ceea ce o priveşte pe SUA !
Trăimi vremuri grele. Dezastre naturale,crime, violuri, multă ură şi războaie, etc. 
Dacă mai uităm şi de Dumnezeu, atunci şi Dumnezeu va uita de noi. Îşi va întoarce faţa Sa de la noi; iar de la aceste tragedii până la Războiul Mondial, nu mai este decât un mic pas.
Dragii mei, trebuie să avem mare grijă de sufletul nostru ! Asa cum Trupului îmi dăm de toate, să-i dăm şi sufletului nostru,Credinţa, Rugăciunea, Nădejdea şi Dragostea, în Dumnezeu şi-n Maica Domnului .
Să nu mai amânăm fratilor, ci sa incepem chiar de azi, a fi mai buni, mai milostivi, mai iubitori şi neapărat, să nu mai lipsim de la Sfanta Biserică.
În Sfanta Biserică este mântuirea noastră ! Ne rugăm şi acasă, dar nu este acelaşi lucru. Mântuirea o vom dobândi prin Sfanta Biserică, mergând duminica  şi hrănindu-ne sufletul cu Sfânta şi Dumnezeiasca Liturghie.
                                                                    Cu preţuire şi dragoste, 
                                                                      Maria.

Un comentariu:

  1. dragoste nu e nici in biserica ,este o institutie unde nu poti intra daca nai bani biserica in roamania a ajuns un moft degeaba se duce lumea la biserici ca nu le fc nimic bine doar hi lasa mai saraci de cit a fost credinta e in sufletu fiecaruia biserica la omorit si pe cristos asa ca o sa cinte si cucuvelile in ele ca no sa se mai duca lumea la ele

    RăspundețiȘtergere