miercuri, 17 septembrie 2014

UN PERICOL VA FI LUAT DE VIITURI !

                               Noapte de 16 - 17 Septembrie 2014 , 
                                             ora 2,10 noaptea!

                                               Dragii mei,

Astă noapte în tim ce ma rugam, singura fiind in camera mea, vedeam în mai multe rânduri, numai Inundatii şi iarăşi Inundatii, peste tot ;peste tot în Est, si-n Nord-Est.
Dar aud un glas fratilor, care mi-a spus ceva uimitor, cutremurător.
                                                 Citez :

            "Stau şi veghez la tine !
             Veghez la tine , unde un pericol 
                                     va fi luat de viituri !

Dragilor, unde si cand va fi Pericolul ,eu nu stiu.
Ce fel de Pericol, iar nu mi s-a îngaduit a vedea. Dar stiu cu siguranta ca ,vom auzi de ceva ,care ar fi pus viata în pericol a multor oameni, dar care, a fost luat de viituri, si astfel cei care erau in fata acestui Pericol, vor fi fost salvati numai cu Voia si din Mila Lui Dumnezeu.
Fratilor,acolo unde eu nu stiu, sau nu primesc informatii precise in acest sens, eu nu merg pe presupuneri. Nu e corect faţă de voi cititorii blogului,şi nu este drept în faţa Lui Dumnezeu.
                                 Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu