joi, 18 septembrie 2014

CHIPUL LUI DUMNEZEU ŞI CANDELA SFÂNTĂ !

                                  Noapte de 17 - 18 August 2003, ora 1,08 !


                                                                               Dragii mei,

În timp ce mă rugam  fratilor, singura fiind in camera mea, aud un glas care cauta să se dezvinovăţească si spune aşa :

                     "Nu ! Nu am luat !

Clipă în care fratilor, am în faţa ochilor închişi o mână care toarna dintr-un recipient mic, un lichid precum uleiul ,şi toarnă într-un păhăruţ auriu din sticlă, precum cel de Candelă.
          Glasul continuă fratilor si spune asa :

     "Să-i spuie Lui Dumnezeu şi Maica Domnului !"

Şi văd spre Răsărit un suport de Candelă pătrat ca si formă, în care era asezat un păhăruţ auriu,usor înnegrit de la fum.
Dar fitilul din uleiul Candelei era mic, si stins.
O forţă nevăzută dragii mei, ridică mai la suprafaţă păhăruţul auriu, căci era scufundat in acel suport, iar acum este deasupra suportului.
Ca prin Minune, fitilul este mai mare  şi ceva uimitor se intampla.
Candela Sfântă ,se aprinde singură !  
O Forţă nevăzută , Cea care a ridicat CANDELA deasupra acelui suport, a aprins in mod tainic si fitilul ce plutea deasupra uleiului.
Aud un glas fratilor ,care spune răspicat:

                              "Can - de - lă !
                        Candelă !" 
    

                                                     ..,,


                                        ,,,

În această clipă fratilor, văd în faţa CANDELEI , lipit aproape de CANDELA SFÂNTĂ, Chipul  Lui Dumnezeu Tatăl !
DUMNEZEU  TATĂL, era într-un dreptunghi la verticală, un dreptunghi precum Cerul bleu senin si stralucitor.
În acest bleu, straluceste orbitor de tare, Chipul LUI DUMNEZEU TATĂL, Chip de Lumina aurie, mai stralucitor ca Soarele.
CHIPUL  LUI  DUMNEZEU, cu nas, gură ,ochi şi urechi.
Asa cum ÎL cunoastem cu totii din Sfintele Icoane.
A fost uluitor pentru mine, ca sa vad langa Sfanta CANDELA, Însusi CHIPUL ca din 1000 de Sori rupt, CHIP al LUI DUMNEZEU  TATĂL.
Dumnezeu Tatăl ,fratilor, a aprins cu puterea SA Dumnezeiasca , Sfanta Candela.Şi tot EL ,a ridicat paharul Candelei deasupra suportului, pentru a putea fi văzută şi mai ales pentru a lumina, si nu a sta asunsa in acel suport adânc.
Dumnnezeu Tatăl, a aprins Candela Sfanta in mod tainic şi a silabisit aşa :
                            "Can-de-lă !"
 Apoi:               Voi cei care......!
                     Uitaţi-vă !
                     Aşezaţi-vă în genunchi şi rugaţi-vă !"

Dragii mei, se spune că pe Dumnezeu nu L-a văzut nimeni şi că nici nu-L poate vedea nimeni! FALS!
Pe Dumnezeu ÎL putem vedea aievea, numai cu Voia Sa !
El se descopera numai cui voieste, ca sa fie văzut de cineva anume, hotărât de EL.
DUMNEZEU, poate fi văzut oriunde si oricand, in orice împrejurare, numai sa avem CREDINTA în suflet şi bunătate în inimă. 
Credeţi-mă fratilor că nu vă spun vorbe goale ! DUMNEZEU  EXISTA si ne iubeste pe toti la fel, căci toti suntem fiii Săi! 
Sa-L iubim si noi fratilor ,din toata inima noastra ,din tot sufletul nostru ,si să-i dăruim toate câte EL ne-a dăruit si ne dăruieste, dintre care sa nu lipseasca ,inima, sufletul ,si cugetul nostru. 
     Lui să ne închinăm şi Maicii Fiului Său, precum şi Domnului nostru Iisus Hristos, căruia I se cuvine toata cinstea ,slava si inchinarea, acum si pururea şi-n vecii vecilor AMIN! 
                                               Cu dragoste, Maria , 
                                                              

6 comentarii:

  1. da' f frumos'
    rugati va pt mine pacatoasa'
    mariana

    RăspundețiȘtergere
  2. d na sunteti f draguta' e bine k scriti totul'
    dar cati cred?
    dupa cum spunea un anonim putine persoane au acest privilegiu'
    am citit f multe de la dvs ' ''' si cred totuuuul'
    mariana

    RăspundețiȘtergere
  3. d na am citit pe blog la phoenix crucea parintelui arsenie boca'etc''' '''

    va rog ma ajutati sa revin la credinta'' o stare buna a sanatatii'
    vreau sa mi revin prin rugaciuni mari si puternice'
    vreti sa mi spuneti ce sa fac? am sa mai merg iar la duhovnic' la golia 'am
    mariana' am deseori dureri groaznice' mariana' iertati ma pacatoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, o sa-ti raspund in aceasta noapte, cu toata dragostea !

      Ștergere
  4. incep sa cred din nou in EL, spre bucuria mea imi trimite semne bune.am parte de a cunoaste , de a gasi ...Ma ajuta enorm !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur din suflet ! Sa nu te indoiesti niciodata de existenta si de ajutorul LUI DUMNEZEU şi al MAICII DOMNULUI !

      Ștergere