luni, 15 septembrie 2014

ŞI IISUS A FOST RĂPIT ! SFÂRŞITUL VEACURILOR !

                             14 Septembrie 2014,ora 3,53  zori de zi !


                                                                Dragii mei, 

In timp ce scriam pe Blog, aud dragii mei un glas care spune aşa :

               "Cât de mărit este Domnul !
             Cât de mărit este Domnul ,
                               şi de toate din Sion ! 
                          Maria ! Şi Iisus  a  fost răpit !
                          
                                                               

După care glasul se pierde ca un ecou, iar eu fratilor rămân uimită de cele auzite şi mă grăbesc a le nota cât mai repede, în caietul meu de suflet.
Cât despre răpirea lui Iisus Hristos, nu stiam nimic fratilor.
Dar iată dragilor că glasul continuă :

                "Nimic nu se anunţă bun.
              Nu s-a anunţat nimic !
              Nimic ,de la moment la moment.
               Da, dar simt aşa că , veacul veacurilor o să  ia sfârşit ! 
                               Sfârşitul veacurilor ,este aproape !"
                                
Dragii mei, Sfârşitul veacului veacurilor, poate fi aproape. Poate fi chiar în veacul acesta ! Iisus Hristos dragilor, va coborâ pe norii albi stralucitori ai Cerului, care se vor asterne singuri sub tălpile Sale, iar IISUS , aşa va coborâ din Cer, însoţit de Sfinţii Îngeri.
Noi trebuie să ne bucurăm şi nu trebuie sa fim tristi. Pentru ca ne va gasi pe noi, asa cum trup viu, cum suntem acum. Trebuie fratilor sa fim pregatiţi sufleteste pentru aceasta a doua  Venire a Mântuitorului, mai ales că va fi în România !
Să nu mai punem mai presus de toate, cele lumesti, ci cele sufletesti ! Toate câte sunt ale Lumii acesteia, toate vor râmâne în Lume! Dar Sufletul ? Sufletul nostru, de nu l-am adăpat cu Credinţă, cu dragoste, cu fapte bune, gol va fi de toate acestea, dezbrăcat de tot ce înseamnă Împlinirea Poruncilor lui Dumnezeu.
Şi atunci acolo Sus, nu vom mai avea loc pregătit în Împărăţia Lui Dumnezeu, ci ne vom chinui undeva într-un colţ al beciurilor reci, al Iadului. Căci trebuie să vă spun că, eu am fost acolo Sus, si mi s-au arătat toate acestea. Iadul nu inseamna numai foc, ci sunt si incaperi de chin în care vom merge fiecare după faptele noastre, pe care le-am făcut în viaţă. Sunt încaperi fara nici un licăr de lumină, si foarte reci si foarte înguste.Sufletele care nu s-au ingrijit in viata de pe Pământ, ca sa adune Comori şi în Cer, nu numai pe Pământ, se vor chinui cumplit in viaţa vesnică.
Poruncile Lui Dumnezeu de le vom împlini, nu avem cum să gresim!
Este o vorbă foarte înţeleaptă :
                                           Citez: 

             "Munceste ca si cum nu ai muri niciodată !
    Dar ai grijă de suflet, ca si când ai muri mâine!" 
      Sau : Gândeste-te în fiecare zi la moarte, si fii pregătit în fiecare clipă. Astfel nu-ti va mai fi frică de Moarte, şi nu vei putea uita de Dumnezeu !"
                                 Cu dragoste, Maria.  
 

Un comentariu:

  1. FOARTE FRUMOS CE SPUNETI,DOAMNA MARIA,DAR DE UNDE ATATA BUCURIE SA FIE TARA NOASTRA AL 2LEA IERUSALIM?NU CA NU CRED,DAR DIN ATATEA TARI...?VI S-A CONFIRMAT DE SUS?VA PUP.

    RăspundețiȘtergere