joi, 25 septembrie 2014

CENTURA DE FOC DIN JURUL ROMÂNIEI ! HARTA ROMÂNIEI ÎNCONJURATĂ DE FOC !

                              25 Septembrie  2014,ora 10,30 !

                                   Bună dimineaţa, dragilor !
                            
                                                       


Vă întrebaţi oare ,de ce scriu cu roşu îngroşat ?
 Pentru că ,are legătură dragii mei cu cele ce am să vă spun mai jos.
Astăzi dimineaţă,în timp ce eram la birou, ochii mi se închid o clipă, şi aşa precum vedem cu toţii Fulgerul pe Cer, tot aşa am văzut eu dragilor,  Harta  României care era la înălţimea pomilor,  ca si în camera mea ,înspre răsărit.
Era un Cer de noapte, un întuneric negru, iar HARTA  ROMÂNIEI de jur împrejur ,avea un brâu roşu de foc; o centură de foc!
Un foc care era activ . Precum se topeste zahărul pe ochiul de la aragaz, tot asa fierbea centura de foc, din jurul ROMÂNIEI.

Precum roşul din partea stângă sus din harta de mai jos, la fel de intes era roşul viu al centurii de foc, ce cuprindea graniţele  României!
Nu aveai pe unde să intri pe pământul României ,nici măcar cu un vârf de ac din pricina Centurii de foc viu!
Focul rosu ce înconjura ROMÂNIA ,era lat de-o palmă si fierbea,respira !
 ................

România fratilor, era prinsă într-o Centură de foc viu, iar în interiorul Pământului românesc se întâmpla ceva uimitor.
Interiorul Hărtii nu avea înscrisuri!
Era de o culoare deschisă ,precum nisipul ud.
In interiorul Hărtii României ,au apărut patru ferestre! 
Asa precum steagul României a fost decupat la REVOLUTIE , şi s-a scos de STEMA  ROMÂNIEI, tot asa si în inima României ,erau patru ferestre conturate cu negru  ,iar la interiorul acestor  4 ferestre, era o culoare precum  aceasta ,cu , care am scris acum, adică un verde spălăcit.
                           Aceste 4 ferestre erau :

                   1.O parte din nord -vestul Transilvaniei,  şi din sud-estul Crişanei.
                  2. O altă parte ,din Sud-Estul Transilvaniei si din Vestul Moldovei.
                           3.O a treia parte, din sud-vestul Transilavaniei,nord-estul Olteniei si din nord-vestul Munteniei.
                   4. Iar ultima fereastră fraţilor ,era cea din
   sudul Transilvaniei ,cu nord-estul Munteniei  .

Dragii mei, toate aceste patru părţi ,erau conturate cu negru ,si aveau culoarea stearsa în interiorul lor fără înscrisuri, aşa cum este aceasta pe care o folosesc acum!
În concluzie fratilor, închipuiţi-vă Centura de foc roşu viu de-o palmă de lat, din jurul României, apoi interiorul fără înscrisuri ,de culoarea nisipului ud, in care au apărut patru ferestre conturate cu negru, iar interiorul ferestrelor ,era de culoare vernil foarte ...deschis.
 
....
 Dragii mei,eu nu stiu cum să interpretez toate acestea pe care le-am văzut astăzi 25 septembrie 2014, asa că, o să vă las pe voi , iar eu am să  astept cu mare interes ,Comentariile voastre.
Să nu uităm fratilor, că ţara noastra scumpă ROMÂNIA , va fi viitorul al doilea Ierusalim !
                             
                    
Dumnezeu şi Maica  Domnului, ocroteste Noul Său Ierusalim, împrejmuindu-l cu foc, de posibilele atacuri ale dusmanilor !
Nu sunt vorbe goale, ci este UN ADEVĂR  grăit de Mântuitorul nostru Iisus Hristos, si de Maica Domnului, pe care mi L-a spus mie roabei Sale, si păcătoasei de mine ,atunci când ,pentru a nu ştiu câta oară ,mi-au apărut pe Cerul senin. 
Asa cum privim la un elicopter în zbor, tot asa de aproape ,era IISUS  HRISTOS pe Cer si MAICA  DOMNULUI, când mi-au vorbit. 
Fratilor! CREDINŢA, NĂDEJDEA şi DRAGOSTEA, sunt treptele ce duc în Împărăţia Lui Dumnezeu.
Să avem grijă ca sa le ţinem unite, si să facem toate cele bineplăcute Lui Dumnezeu, pentru ca aceste 3 Virtuţi Dumnezeiesti ,să înflorească în sufletul şi-n inima noastra, precum trandafirii ,când isi deschid petală cu petală, până ajung la desăvârşire.
Tot la desăvârşire vom ajunge si noi, dacă nu ne vom clătina în Credinţă, şi dacă vom împlini din dragoste, si cu dragoste, Poruncile Domnului nostru Iisus Hristos, Fiul Mult Prea Iubit al Lui Dumnezeu şi al Prea Curatei Fecioare Maria, Căruia I se cuvine toată Cinstea, Slava şi Închinarea, acum si pururea şi-n vecii vecilor, AMIN!
 
                                                Cu dragoste, Maria.

7 comentarii:

  1. Parintele Arsenie Boca vorbeste de acest brau de foc. Ma gandesc ca se va intampla dupa ce se realizeaza regionalizarea, dar desi exista interesul de a rupe Romania (de aceea se face aceasta impartire) , nu se va reusi, tocmai din pricina acestui brau de foc, care nu stiu ce inseamna-poate luptele mari de la granita; aceasta mai inseamna si ca Rep Moldova va ramane in afara tarii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu daca are legatura cu viziunea dv.dar d-l Istrate are un mesaj cu trei terenuri dreptunghiulare :
    - 3 - 22.09.2014.- .... trei terenuri dreptunghiulare cu iarba verde .... am scapat .de toate situatiile ...

    RăspundețiȘtergere
  3. PARINTELE ARSENIE BOCA VB DESPRE BRAUL DE FOC' SI KI CEI DE DINCOLO D E GRANITE NU SE VOR MAI PUTEA ANTOARCE' ASA SA FIE OARE+? mariana

    RăspundețiȘtergere
  4. pe maine' la sfanta' mariana' cititi dincolo'
    este chiar f interesant ce vi se arata'

    RăspundețiȘtergere
  5. mai eu cred ca voi acolo in Romania aia beti prea mult de aveti mereu vedenii

    RăspundețiȘtergere
  6. PROFETIILE PARINTELUI ARSENIE BOCA DESPRE ROMANIA: “Romania va fi inconjurata de flacari… Imi pare rau ca sunteti cei de pe urma. Va vor cerne”

    RăspundețiȘtergere