duminică, 28 septembrie 2014

EXPLOZIA CUMPLITĂ S - A ADEVERIT ! ERA DE FAPT VULCANUL DIN JAPONIA !


                                                                   Dragii mei,

Scriam în noaptea de 26-27 sept.2014, ca va avea loc O  EXPLOZIE  puternică, cu un fum negru sub forma de ciuperca !
Am crezut ca va fi vorba de O CENTRALA  NUCLEARA, dar bine ca nu a fost asa ! 
Păcat de oamenii care si-au pierdut viata, si de cei răniţi !
Chiar daca am apreciat ca fiind CENTRALA  NUCLEARA, cred eu ca este un caz fericit ca nu a fost asa, iar explicatiile mele, acum cand VULCANUL  a erupt la numai cateva ceasuri de când mi s-a arătat, cred ca sunt îndeajuns de complete, ca sa ne dam seama ca de fapt, era vorba de UN VULCAN, pe care eu nu am stiut sa-l apreciez ca fiind VULCAN ! 
Dar mai bine recititi articolul meu, si linkurile despre VULCAN ! 
Multumesc din suflet, celor care mi-ati scris despre VULCAN !
Nu am avut timp sa stau la TV ! 
                                  Cu dragoste, MARIA




  1. Un vulcan a ERUPT in Japonia. Cel putin 40 de raniti si un ...

    www.realitatea.net/un-vulcan-a-erupt-in-japonia--cel-...Translate this page
    Actiunile de salvare au fost reluate duminica dimineata in centrul Japoniei, la o zi dupa o eruptie vulcanica neasteptat... Citește mai depar


    Un vulcan a erupt in Japonia. Peste 40 de raniti si cel putin un mort VIDEO 1489726


    Un vulcan a erupt in Japonia. Peste 40 de raniti si cel putin un mort VIDEO

    Actiunile de salvare au fost reluate duminica dimineata în centrul Japoniei, la o zi dupa o eruptie vulcanica neasteptata care s-a soldat cu cel putin 40 de raniti, a constat un corespondent al agentiei France Presse aflat la fata locului.  Citește mai departe...




sâmbătă, 27 septembrie 2014


O CUMPLITĂ EXPLOZIE , CU UN FUM NEGRU SUB FORMĂ DE CIUPERCĂ !

                          

             Noapte de 26 - 27 Septembrie  2014 ,ora 0,55 !

                                                           Dragii mei,

În această  noapte în timp ce scriam aici pe Blog, văd brusc cu ochii închişi,  o întindere mare precum aceasta de mai jos, pe care erau multe constructii ca la O  Uzină, sau ca la o Centrală  Nucleară!
Dragilor, sub un Cer ca un amurg, văd cum dintr-un Furnal înalt, sau posibil Reactor, a izbucnit un Fum negru intens,care îşi formase un picior negru de fum,deasupra constructiilor de jos,iar deasupra piciorului de fum, era o pălărie imensă de fum.
Totul arăta ca O Ciupercă uriaşă ,formată din fum negru şi din a cărei pălărie ,începuse să cadă pe pământ, cenuşă si zgură, precum si părticele din acele obiecte ,unde explodase şi care au fost transformate în praf si cenusa si zgură, în pălăria neagră de fum intens negru.
Dragii mei, din păcate vom auzi de acest posibil accident nuclear, sau de vreo explozie a unei bombe nucleare.
Acum mi s-a arătat din nou, mai clar.
Cred că este vorba de un Reactor  nuclear, sau de O Bomba nucleară ,dinspre Nord- Vest ! 
Credeţi-mă fraţilor ,că Fumul negru,sub forma de ciupercă în aer, atunci când l-am văzut cum s-a ridicat si a inceput sa cada pe pământ, Cerul s-a făcut negru ,precum si totul în jurul Ciupercii de fum negru intens , iar eu , m-am înspăimântat, m-am cutremurat de ceea ce vedeam . 

                                         



,,,,a
 Asa era fumul de dens, precum în această poză de mai sus, dar sub forma de ciupecă .
Dragii mei, din nefericire se va implini si această cumplită Tragedie!
Dar noi sa avem Credinta  fratilor, si vom fi ocrotiti de tot necazul si de toată suferinţa.
                                           Cu dragoste ,Maria.   


......

[VIDEO] Un vulcan din Japonia a erupt!

9am.ro - 27.09.2014

Mai multe persoane au fost ranite dupa ce un vulcan a intrat in eruptie in centrul Japoniei, proiectand in aer cenusa si pietre. Muntele Ontake, cu o altitudine de 3.067 de metri, a inceput sa erupa ...

Un vulcan din Japonia a intrat în erupţie. Unsprezece oameni au fost răniţi - VIDEO

MediaFax - 27.09.2014

Cel puţin 11 persoane au fost rănite după ce un vulcan a intrat în erupţie în centrul Japoniei, proiectând în aer cenuşă şi pietre, a anunţat televiziunea publică.

Mai multe persoane au fost rănite în Japonia, după ce vulcanul de pe muntele Ontake a intrat în erupție (VIDEO)

B1 - 27.09.2014

Un vulcan japonez a început să erupă, sâmbătă, la jumătatea zilei, împrăștiind în aer cenușă și pietre, scrie ABC News . Șapte persoane au căzut inconștiente, altele opt au fost serios rănite și ...

Erupție vulcanică în Japonia: Mai mulți răniți și trafic aerian deviat VIDEO

Obiectiv - 27.09.2014

Opt persoane au fost rănite după ce un vulcan a intrat în erupţie în centrul Japoniei, proiectând în aer cenuşă şi pietre, fapt ce a determinat ca mai multe curse aeriene să-și schimbe ...

Victime şi trafic aerian deviat în Japonia după ERUPŢIA unui VULCAN

Jurnalul - 27.09.2014

Un vulcan din centrul Japoniei a erupt sâmbătă rănind cel puţin opt persoane şi forţând aeronavele să devieze de la rutele obişnuite de zbor pentru a evita norul de cenuşă aruncată din crater, ...

Opt răniţi, după ce un vulcan din Japonia a intrat în erupţie

Gandul - 27.09.2014

Opt persoane au fost rănite după ce un vulcan a intrat în erupţie în centrul Japoniei, proiectând în aer cenuşă şi pietre, a anunţat televiziunea publică, citată de AFP.

ERUPŢIE VULCANICĂ în centrul Japoniei: răniți și trafic aerian deviat

Realitatea - 27.09.2014

Un vulcan din centrul Japoniei a erupt sâmbătă rănind cel puțin opt persoane și forțând aeronavele să devieze de la rutele obișnuite de zbor pentru a evita norul de cenușă aruncată din crater, ...

Erupţie vulcanică în centrul Japoniei: O persoană a murit, peste 30 de RĂNIŢI şi trafic aerian DEVIAT UPDATE

RomaniaTV - 27.09.2014

Un vulcan din centrul Japoniei a erupt, sâmbătă, ucigând o persoană şi rănind peste alte 30. Aeronavele au fost forţate să devieze de la rutele obişnuite de zbor pentru a evita norul de cenuşă ...

Un vulcan din Japonia



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu