luni, 15 septembrie 2014

CHINA !!! CHINA VA FI ÎNGHEŢATĂ DE APE !

                                   14 - 15 Septembrie 2014, ora 0,40 !

         În timp ce scriam aici pe Blog, la articolul anterior , aud un glas care spune ceva cutremurător despre ce va urma în CHINA !

                                               
                                                                     Citez :

                "China !
              China e îngheţată de Ape !
              China va fi îngheţată de Ape !"

Deci să nu credeţi că am gresit când am scris, îngheţată şi nu înghiţită de ape !
Glasul a spus că : China va fi îngheţată de ape!
                     
    Dragii mei, China a mai trecut prin grave Inundatii! Ferească Dumnezeu şi Măicuţa Domnului, ca să se repete istoria, şi să fie ruptă de restul Lumii, din pricina Inundatiilor.
Sa ne rugăm fratilor si pentru noi, şi pentru poporul chinez, şi pentru fratii nostri, ca sa fie ocrotiti de Dumnezeu si Maica Domnului.
Sa fie apăraţi de toate dezastrele şi necazurile !
                                  Cu dragoste, Maria.

Un comentariu:

  1. CHIAR AZI NOAPTE AM VISAT SI EU CA PRIVEAM DE UNDEVA DE SUS UN VAL DE APA MARE,CA UN RAU CURGATOR CE IESEA DIN PAMANT,ACOLO FIIND O SOSEA (DAR NU SE VEDEA SOSEAUA DELOC DOAR APA MARE)INGRADITA DE PADURE DE COPACI,SI CURGEA APA AIA IN SUS CA O ARTEZIANA DAR CA IN FORMA UNUI ACOPERIS SAU UNUI V DAR INTORS,IAR CATEVA MASINI ERAU RIDICATE DE O PARTE SI DE ALTA A APEI IN FORMA DE V INTORS SI SE SCUFUNDAU...RAMAN SI EU UIMITA CUM ACUM VISEZ DES,INAINTE ERAU MAI RARE VISELE.LE POT NUMI SI VEDENII,DOAMNA MARIA,SAU VEDENIILE SUNT ALTCEVA?VA PUP.

    RăspundețiȘtergere