marți, 9 septembrie 2014

MAICA DOMNULUI S - A NĂSCUT ÎNTR - O ZI DE MARŢI !

                       8 Septembrie  2014 ,ora 6,48 dimineaţa !

Naşterea  Maicii  Domnului, din Sfinţii  şi Drepţii Părinţi Dumnezeieşti, Ioachim  şi  Ana !
             
               Sfânta  ANA !           Sfânta  Ana cu  Prunca MARIA !
            

                                                                             Dragii mei,

           Astăzi dimineaţă, trează fiind, mai stăteam puţin în pat cu ochii închişi .
Şi astfel dragii mei, am aflat că PRUNCA  Lui Dumnezeu, PURUREA PREA  CURATA FECIOARA  MARIA, S-a născut într-o zi de Marţi.
Iată ce spunea un glas la imperativ  fraţilor, referitor la Naşterea Maicii Lui Dumnezeu.
                                          Citez :

                  "În această  zi de Marţi !
                               În această zi de Marţi !

Clipă în care ,văd cu ochii închişi fraţilor, văd o femeie care deschide poarta casei sale, si are o farfurie cu mâncare în mâna sa dreaptă.
Dincolo de poarta casei sale,in strada, era un om sărman. Femeia i-a întins farfuria cu de-ale gurii şi i-a spus aşa :

               "Să fie pentru Naşterea  Maicii  Domnului !
              În această  zi  de Marţi, să  fie pentru Naşterea Maicii  Domnului !"

Apoi totul a disparut ,iar eu dragilor ,am ramas foarte uimită şi mi-am notat repede cele auzite şi văzute. 
Dragii mei, sunt atât de bucuroasă când aflu astfel de TAINE !
Cred că şi voi vă bucuraţi, că le aflaţi prin mine roaba Lui Dumnezeu şi a Maicii Domnului. 
Mâine  este 9 Septembrie, şi este MAREA  şi SFÂNTA  SĂRBĂTOARE a SFINŢILOR şi DREPŢILOR  PĂRINŢI  DUMNEZEIESTI , Ioachim şi Ana ! 
Şi este zi de Marţi fraţilor ! Deci ,sa dam si noi ceva de pomana si sa spunem :
                  "Să fie pentru Naşterea Maicii  Domnului !"
Vom aduce astfel ,Jertfa prea curata, Jertfa de bucurie, pentru Nasterea Pruncii Lui Dumnezeu Maria, care ne-a născut nouă pe Mântuitorul Iisus Hristos, căruia I se cuvine toată cinstea ,slava şi închinarea, acum şi pururea şi-n vecii vecilor ,AMIN !   
De la un an la altul ,se schimba ziua saptamanii cu Nasterea Maicii Domnului, în CALENDARUL  CRESTIN ORTODOX. 
Data de 8 septembrie, ramane neschimbată, dar ziua saptamanii se schimba. 
Aşadar fraţilor, să nu uitaţi niciodata : MAICA  DOMNULUI, PURUREA  PREA CURATA FECIOARA  MARIA, S-a născut pe 8 Septembrie ,dar într-o zi de MARŢI !
                                               Cu dragoste si preţuire,
                                                             Maria. 
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu