miercuri, 24 septembrie 2014

CUTREMURUL S - A ADEVERIT A DOUA ZI !

                                                                  Dragii mei, 

Scriam ieri dimineaţă despre UN  CUTREMUR  puternic, care urma să aibă loc pe undeva.
Şim iată dragii mei, că acest CUTREMUR despre care am scris ieri dimineaţă, s-a produs astăzi în Argentina!
După cum vedeţi fratilor, toate despre câte eu scriu, si toate despre câte BUNUL DUMNEZEU îmi îngăduie a le vedea şi a le auzi, se adeveresc într-un timp mai lung ,sau mai scurt !  
Am repostat aici ,si articolul meu de ieri dimineaţă!

Home » News » Cutremur puternic in Argentina!

Cutremur puternic in Argentina!

Autor:
Pamantul s-a zguduit, miercuri, in Argentina. Miscarea telurica a afost estimata la 6.2 grade pe scara Richter.

cutremur2 350x225 Cutremur puternic in Argentina!Cutremurul s-a produs in jurul orei 8, ora locala, la mare adancime fata de suprafata solului -189 de kilometri. Potrivit precizarilor aparute pe site-ul Institutului american de Geologie, epicentrul seismului a fost stabilit la 46 de kilometri de oraselui San Antonio de los Cobres, situat in nord-vestul statului argentinian, si la 133 de kilometri de San Salvador de Jujuy, capitala provinciei Jujuy.
Pana la aceasta ora nu au fost anuntate informatii cu privire la eventuale victime, ori pagube materiale semnificative.
Sursa foto: cugetliber.ro

Comentati si cititi aici: http://www.enational.ro/news/cutremur-puternic-in-argentina-431078.html/#ixzz3EF90zNij

                      

                                23  Septembrie 2014, ora 7,36 dimineaţa !

                                                                 Dragii mei,

Tot astăzi dimineaţă dragilor, am văzut cu ochii sufletului meu, cum o fâşie lungă de Pământ, dinspre apus spre răsărit, a început a se cutremura foarte tare.
Această fâşie de Pământ galben, pe care Cutremurul o cuprinsese ,aproape că se desprindea de pe suprafaţa Pământului, se făcea sul, din pricina Cutremurului ce avea loc.

                                                                                                    ..

Dragii mei, eu nu stiu unde si când, se va produce acest Cutremur, dar pot sa va spun ca vom auzi de el, dar nu în România !
Asa cum am mai spus, România va fi ocolită de Cutremure devastatoare ! Cel puţin în anul 2014 !
Să credeţi fratilor ,si sa nu vă îndoiţi, căci nu spun de la mine, ci de la Bunul Dumnezeu !
Nu uitaţi să fiţi buni la inimă şi curaţi la suflet, si sa va iubiţi Aproapele asa cum vă iubiţi pe voi.
Nu uitaţi să faceţi Fapte de milostenie, si sa daţi o mână de ajutor celor neputincioşi.
Şi nu în cele din urmă, nu uitaţi de Duminica Sfanta, in care, cu dragoste sa mergeţi la Sfânta şi Dumnezeiasca Liturghie! 
                            Şi tot cu dragoste, 
                                                  Maria. 
                               

CUTREMUR PUTERNIC în Argentina

Publicat: (acum 2 ore) // Actualizat: (acum 2 ore) // Sursa: romaniatv.net
Un cutremur cu magnitudine peste 6 s-a produs în America de Sud. 
Cutremur în America de Sud
Un cutremur puternic, de 6.3, a avut loc în nordul Argentinei miercuri. Seismul a avut loc la o adâncime de 192 de km, la nici 50 de kilometri de San Antonio de los Cobres, Argentina, 133 km de San Salvador de Jujuy, Argentina.
 
 
Un cutremur puternic, cu magnitudinea moment de 6,7 grade, exact în rumă cu o săptămână, 17 septembrie, in regiunea insulei Guam din Oceanul Pacific. Seismul a avut loc la ora 6h14min UTC (ora locala 16h14min in Guam). Potrivit datelor publicate de Centrul Seismologic Euro-Mediteranean, epicentrul seismului a fost localizat in Oceanul Pacific, in apropierea insulei Guam. Cutremurul s-a produs la adancimea de 140 km si a avut magnitudinea de 6,7 grade pe scara bazata pe moment seismic. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu