joi, 18 septembrie 2014

DESPRE FIZICA MOLECULARĂ , CU UN FINAL CUTREMURĂTOR !

                            Noapte de 25 August 2003 , ora 0,26 !
           
                                          


                                               Dragii mei, 

Vouă v-a plăcut Fizica în scoala ? Pentru că eu, sinceră sa fiu, învăţam doar pentru notă ! Acum însă ,dacă aş putea să dau timpul înapoi, cred ca as iubi obiectul de Fizică,în scoala.
Dar am totuşi, pe cineva din familie care studiaza FIZICA şi ASTRONOMIA. Este băiatul meu, student in anul doi, la Fizica si Matematica.
Dar nu despre aceasta, voiam sa scriu in acest articol.
In timp ce ma rugam dragii mei, aud o discutie intre trei persoane ,care vorbesc despre....FIZICA  MOLECULARĂ! 
Deci , auzeam o discuţie între trei glasuri distincte între ele, pe care le voi numerota cu 1 , 2 şi 3 !
                                              Citez :

                1.          "Fizică  moleculară !
            2. Da ce , vorbim de Fizică Moleculară ?
 
                        3. Se  va  hâţâna  un....(iar acest glas se opreste de parca ar regreta ca s-a scapat si a spus ).

În acest moment dragii mei, văd un bărbat de vârstă mijlocie, care ţinea în mâna sa stângă ,un Carnetel mic de luat notiţe, şi un pix în mâna dreapta. Bărbatul priveste cum apune Soarele, si care Soare nu mai era pe Cer, deoarece apusese deja. Doar un mic nor auriu se mai întrezărea la Apus, semn că Soarele plecase de pe Cer.
Bărbatul priveste intens spre Apus, îngrijorat chiar, si vorbeste ca pentru sine :
                      "Se va hâţâna un.....(şi iar se opreste, ţine pixul gânditor lipit de nas, apoi se cutremură , tresare puternic, este uimit cu privirea lui spre locul unde Soarele a apus, si totul dispare !
Bărbatul ,părea că regreta ca s-a scapat si a spus , asa era expresia feţei lui. Ca a unui om care, trebuia sa aibă mare grijă ,şi căruia nu trebuia sa-i scape această taina.
Si totuşi i-a scăpat, iar eu l-am auzit, l-am văzut, dar ce înseamna toate acestea, eu nu stiu.
Asa ca, degeaba i-a scapat, că eu tot nu inteleg ce a vrut sa spuna!
Daca voi stiti dragilor, daca aveti cunostinte de Fizică moleculara, si daca stiti ce s-ar clătina atât de tare,de l-a ingrozit pe acest om, care a vorbit numai, astept cu drag si cu mare interes comentariile voastre.
                          

                                      Cu dragoste, Maria.
                                       
                   
                

3 comentarii:

  1. referitor la articolul cu gene' este o carte intitulata cum ne schimba dumnezeu creierul
    descoperirile inovatoare ale unui prestigios neurolog' de andrew newberg
    va rog rugati va DOMNULUI ''CA AN ARTICOLUL CU CANDELA'
    DUMNEZEU TATAL' SA MA LUMINEZE' SA MI REVIN
    MARIANA

    RăspundețiȘtergere
  2. Crd ca nu e nevoie de fizica nucleara ca sa intelegem extinctia planetei noastre; nu are legatura cu soarele, cauza e aici, da, e adevarat, In "cuceririle" fizicii moleculare

    RăspundețiȘtergere
  3. nu cumva e vorba de acceleratorul de particule de la CERN , fizicienii fac acolo experiente , dar nici ei nu stiu cu precizie ce urmari pot avea pentru Pamant ?!

    RăspundețiȘtergere