sâmbătă, 20 septembrie 2014

IARNA VA VENI MAI REPEDE , FAŢĂ DE ALŢI ANI !

                     19 - 20 Septembrie  2014 ,ora 1, 05  noaptea !

                                                                     Dragii mei,

Mă rugam la această oră , iar în timpul Rugăciunii aud dragii mei un glas ,care spune aşa :

         "După aceste condiţii , des va  veni  lacrimi !

                Lacrimile vor  veni  tot mai des ,
                              după aceste condiţii !"

Clipă în care fratilor, văd spre Est, o gradină, o curte a unui om, in care toate erau frumoase si verzi, iar zăpada a venit pe neasteptate şi a acoperit totul.
                                                                                    ..

Şi văd dragilor, un bărbat în curtea casei sale, este trist, si incearca să scuture cu mâna, zăpada de pe tot ce este verde în curtea casei sale. De pe pomi, de pe flori şi de peste toata vegetatia verde. Cu mâna scutura toate, ca sa cadă zăpada.

Dragii mei, in timp ce acel barbat scutura zăpada de pe flori, glasul spune din nou :

     "După aceste condiţii, des  va  veni lacrimi !"

Fratilor! Oare va veni Iarna mai devreme decît ar trebui ? Oare vom avea o iarna extrem de grea ? Sau după "aceste condiţii de iarnă, ",va veni vreun Război, sau cine mai stie ce calamitate ?
Eu nu stiu cum sa tâlcuiesc aceste cuvinte, dar cu siguranţă ceva rău se va întampla în iarna aceasta, sau după iarna aceasta! Ceva care ne va face sa plângem zilnic! 
Poate fi la noi în Ţară , sau poate fi în altă Ţară ! Nu am primit niciun Mesaj in acest sens.
Dar putem spune că...,vom trai si vom vedea.
Sa ne rugam dragii mei ,la Bunul Dumnezeu şi la Maica Domnului, ca sa ne apere pe noi, pe Ţara noastra toată, şi pe toţi fraţii nostri din Lumea intreaga.
                                                              Cu dragoste, Maria

4 comentarii:

  1. Dupa aceasta iarna, in primavara-vara; si nu va fi zapada, ci praf radioactiv, Nu pare a fi la noi, dar ne poate atinge. Mai degraba un nou accident decat razboi.

    RăspundețiȘtergere
  2. IN CANADA DEJA A VENIT.DUMNEZEU NE REZERVA SURPRIZE DIN CE IN CE MAI DES.DEJA SE VAD PESTE TOT IN LUME.(IN GROENLANDA ZAPADA E NEAGRA)AU DAT O STIRE.

    RăspundețiȘtergere