marți, 23 septembrie 2014

UN PUTERNIC CUTREMUR DE PĂMÂNT , URMEAZĂ A AVEA LOC PE UNDEVA !


                                                 
                      

                                23  Septembrie 2014, ora 7,36 dimineaţa !

                                                                 Dragii mei,

Tot astăzi dimineaţă dragilor, am văzut cu ochii sufletului meu, cum o fâşie lungă de Pământ, dinspre apus spre răsărit, a început a se cutremura foarte tare.
Această fâşie de Pământ galben, pe care Cutremurul o cuprinsese ,aproape că se desprindea de pe suprafaţa Pământului, se făcea sul, din pricina Cutremurului ce avea loc.

                                                                                                    ..

Dragii mei, eu nu stiu unde si când, se va produce acest Cutremur, dar pot sa va spun ca vom auzi de el, dar nu în România !
Asa cum am mai spus, România va fi ocolită de Cutremure devastatoare ! Cel puţin în anul 2014 !
Să credeţi fratilor ,si sa nu vă îndoiţi, căci nu spun de la mine, ci de la Bunul Dumnezeu !
Nu uitaţi să fiţi buni la inimă şi curaţi la suflet, si sa va iubiţi Aproapele asa cum vă iubiţi pe voi.
Nu uitaţi să faceţi Fapte de milostenie, si sa daţi o mână de ajutor celor neputincioşi.
Şi nu în cele din urmă, nu uitaţi de Duminica Sfanta, in care, cu dragoste sa mergeţi la Sfânta şi Dumnezeiasca Liturghie! 
                            Şi tot cu dragoste, 
                                                  Maria. 
                               

4 comentarii:

  1. cutremur puternic in Argentina

    RăspundețiȘtergere
  2. Cutremur puternic in Argentina...astazi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru Informatie ! Am ramas la propriu cu gura căscată, când am văzut că s-a adeverit a doua zi !

      Ștergere
  3. S-ar putea ca mesajul sa nu se refere la acesta.

    RăspundețiȘtergere