sâmbătă, 13 septembrie 2014

DOUĂ BLOCURI ÎNALTE , VOR ARDE CA O TORŢĂ !

                    Noapte de 12 - 13 Septembrie 2014 ,ora 0,25 !

                                     
Şi tot în timp ce scriam pe Blog dragii mei, ochii mi se închid o clipă şi astfel văd cu ei închişi, văd spre Răsărit două Blocuri foarte înalte; cel din dreapta ,era mai înalt decât cel din stânga.
Deasupra acoperişului , ambele Blocuri ardeau ca o torţă. 
Flăcări  mari, de câţiva metri, se ridicau de pe acoperisul blocurilor spre Cer.
Aud fraţilor un glas care spune aşa :

            1.       "Sunteţi la...,
          2.      Foarte aproape de Pământ ! 
                                       Încă n-a  apărut !
                   1.          N-a apărut până  acum ?!"

Şi văd dragii mei,aceste două Blocuri  care ard ca o torţă ,de la Acoperiş ard, iar mai spre est, văd un alt Bloc,tot cel mai înalt ,care arde de parca ar fi fost stropit cu benzină.
Cine să apară şi de ce , eu nu stiu ce sa spun! 
Dragii mei ! Vom vedea  astfel de multe Tragedii, care vor avea loc în Lume. Vor fi Atentate ,atunci când toată lumea va crede ca s-a instaurat Pacea şi linistea .
Eu le aud, le văd toate acestea, nu stiu unde anume vor avea loc, cum nu stiu nici ziua când se vor produce, nici anul, dar stiu ca ele se vor manifesta exact asa cum mi s-a arătat. 
America fraţilor, este prima ŢARĂ vizată ,pentru astfel de Tragedii.
Următorul articol , va fi despre SUA !
                                      Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu