luni, 15 februarie 2021

UN SUNET DE NAI SI UN MESAJ IN NEGRU !

                                      14 Februarie 2021,ora 6,22 !


                              Dragii mei,


Ce frumos este ca sa ma trezesc intr-o muzica divina,o muzica de Nai care facea sa rasune si CERUL si pamantul.

Era o muzica ca o Doina.Divin de frumos !

.
Iar pe acest fond muzical divin, am in faţa ochilor mei inchisi,(asa vad eu cel mai bine)sub plafonul camerei mele,un patrat negru ca abanosul.

.
O forţă nevazuta scrie in mijlocul patratului negru,scrie cu litere din lumina alba si stralucitoare,asa:
"Originar
     suflat !"
Dupa care, muzica divina dispare,asa precum a disparut si Mesajul incadrat in negru.
Prieteni dragi, ce se va intampla sau ce inteles anume are acest Mesaj,ramane de vazut in timp.
Cu dragoste, Maria.



4 comentarii:

  1. Da posibil sa ne duca la Gh. Zanfir acest mesaj.
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului s-ai dea sanatate si viata lungă.
    Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aveti karma grea, asta inseamna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa fie vorba de îndrăgitul cântăreț la nai Gheorghe Zamfir?

    RăspundețiȘtergere