vineri, 5 februarie 2021

AI MURIT FIUL MEU IUBIT,STRIGA DUMNEZEU TATĂL !

                                       Dragii mei,

În aceasta dimineata in zori,ma trezeste un glas care spune tare de răsună Cerul si pămantul, asa:

                 "Murit-ai Fiul Meu iubit !
                  Murit-ai !"
                 
Clipă în care ,văd cu ochii închişi fiind,vad un interior de Sfântă Biserică şi chiar ma aflu si eu acolo.
Aici, în Sfânta Biserică este o lumina aurie, dumnezeiesc de plăcută.
Oameni, nu erau în Sfanta Biserică ! 
În strană insă,erau mulţi tineri îmbrăcaţi în costume negre, şi care tineri, dădeau răspunsurile la Rugăciunile şi cântarea Preoţilor îngenuncheaţi .
Pe solee, in faţa sfantului  Altar, deci si a sfintelor USI împărăteşti, de la un capăt la celălalt erau mulţi Preoti cu veşminte negre lungi, atât de mulţi erau acolo,că nu mai încăpeau.
Toţi Preoţii stăteau în genunchi şi aduceau cântare Mântuitorului  Hristos !
Un glas care făcea să răsune şi Cerul şi Pământul, venea de peste tot şi răsuna tare şi în Sfânta  Biserică :
Era Glasul lui DUMNEZEU TATAL care, strigă cu infinita durere asa:

                  "Murit-ai Fiul Meu iubit !"
                
Eu eram in aceasta clipa,chiar pe solee în stânga ,lângă Preoţii în negru, dar ei nu mă vedeau, doar eu îi vedeam.


DUMNEZEU dragii mei ,vorbea cu Fiul Său mult prea iubit, si ca un TATĂ iubitor,Îi părea rău că a murit. 
Îi părea rău pentru cât a pătimit prea iubit Fiul Său si Mântuitorul nostru Iisus Hristos.
Nu că nu ar fi putut face o Minune ca să-Şi salveze FIUL.Categoric ca Il putea salva doar cu al Său Cuvant. 
Asa precum si Fiul,adica, IISUS HRISTOS putea sa se salveze,dar nu a facut-o ,deoarece,trebuia sa se implineasca Scriptura. 
Fraţilor să ne plecăm genunchii, şi cu inima smerită ,cu sufletul curat  să ne rugăm BUNULUI  DUMNEZEU şi MAICII  DOMNULUI, ca să primească Rugăciunea noastra de mulţumire pentru JERTFA prin Moarte pe Cruce a Prea Scump Fiului Său si Mântuitorului nostru Iisus Hristos , pentru mântuirea sufletelor noastre.Amin!


                                Cu dragoste,Maria.


10 comentarii:

  1. Fiul Lui exista in inimile si gindurile noastre,caci este cu noi,caci va fi prezent in vietile noastre pina la ultima suflare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Toată lumea va recunoaște că Iisus Hristos este DUMNEZEU și atunci va vorbi sfârșitul lumii.Iisus este ,a fost și va fi DUMNEZEU

    Iisus:Eu și Tatăl UNA suntem.(Același)

    Doar martorii lui Iehova nu cred in Dumnezeirea lui Iisus.

    Dumnezeu nu se numește nicu Iehova,nici Iahve,nici Adonai Nicu altfel,Dumnezeu se numește Iisus Hristos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iisus Hristos este clar împotriva îmbogățirii ,materialismului și mai ales a afacerilor mari de tip concer

    Iisus Hristos este clar împotriva îmbogățirii ,materialismului și mai ales a afacerilor mari de tip concerne,multinaționale și a branduri celebre care mai fac și o campanie agresiva și promovează consumerismul la maxim și implicit materialismul.O dovedește când a răsturnat tarabele comercianților din Templu și a fost supărat pe cei ce au făcut din Casa lui Dumnezeu "peșteră de tâlhari " adică de comercianți corupți și mai ales lacomi ,avari și cu interes doar material...Iar Iisus își continuă pledoaria împotriva afacerilor mari ,concernelor și bogaților când a zis că e mai ușor să treacă o cămilă prin urechile acului decât să intre un bogat in Împărăția lui Dumnezeu .
    Iisus i-a zis unui bogat ,vinde tot ce ai și da săracilor și vei ajunge in Rai atunci când a fost întrebat de un om cum poți să ajungi in Rai daca este drept însă este foarte bogat..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iisus nu a spus asa, a spus ca trebuie data partea din avere care a fost acumulata necinstit. Daca bogatii ar citi cartea Urantia,s-ar speria si ar renunta la hotii. Chiar si o mare parte din pensiile speciale ar trebui sa fie folosite pentru a face bine,daca vrei sa treci judecata si sa intri in imparatia cerurilor. Asa cum a spus Iisus,nici toate bogatiile de pe Pamint nu merita pierderea vietii vesnice,in lumea " de dincolo",in care ajung doar acei oameni care au fost morali si au ajutat pe ceilalti.

      Ștergere
  4. Fiul lui Dumnezeu a murit odata pt. noi toți ,iar noi trebuie să murim lumii acestea pt.El,sa trăim pt. El.Doamne vino in inimile noastre și nu mai pleca niciodată!

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci ajutor Am visat in seara asta că a fost cutremur mare in Romania. in vis eram tot in pat pe punctul de a adormi și începe un cutremur mare ce "balansează" ,tremura și "leagănă" lung/mult patul meu și blocul iar eu am un sentiment in timpul asta de groaza exact cum că a inceput sfârșitul lumii și că nu era în cutremur obișnuit deoarece ținea prea mult .In fine mă trezesc din pat tot în vis și o întreb speriat pe mama, luandu-ma fiorii ,daca chiar a fost cutremur ,eu crezând (in vis) că visam când era cutremurul acela că era prea ciudat.Mama îmi aline că a fost cutremur pe bune și că parcă nu se mai termina și că a durat aproximativ o oră cutremurul.Apoi m-am trezit cu adevărat ,in realitate ,pe bune.
    și mă tot gândesc la visul asta ce înseamnă?
    Credeți că a fost un vis premonitor/prevestitor dau a fost doar un vis și atât și că nu înseamnă absolut nimic?
    Întreb asta fiindcă eu am des senzația de deja-vu și am avut și în trecut des și făceam o oarecare asociere .Are legătură?.
    Ce înseamnă visul?Există vreo șansă se întâmple în realitate s sa fi fost vis premonitor având des deja vu în viața?
    Ce semnificație are visul și unde pot vedea asta? Ce i seamna cand visezi că a fost cutremur mare in Romania?
    Aud cum tot mai multă lume visează cutremure și tot mai mulți clarvăzător sau prevăzători din ăștia spun că ei văd că va fi un cutremur mare in Romania in curând și mă gândesc dacă visul meu are legătură sau semnifica ceva ?
    Cutremurul din vis avea loc seara sau noaptea dar cel mai sigur parcă îmi amintesc era în perioada apusului soarelui ,atunci când e aproape întuneric dar mai e și foarte putina lumina dar site terminate adics se făcea noapte în 3 minute maxim.Asts ce mai înseamnă că a fost la Apusul Soarelui? ?Mi-e cam frica sincer că a fost ciudat visul
    Oare chiar va fi cutremur în România?
    Eu sper sa nu fie niciun cutremur..Doamne ferește!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Baba vanga la prezis. Tot ce a prezis sa întâmplat. Sigur va fi cutremurul cel mare in curand...

      Ștergere
  6. Din cauza rautatii oamenilor a murit Mântuitorul Sufletelor Noastre.
    Dumnezeu Tatăl striga din aceasta cauza.
    Mântuitorul sa jertfit pentru noi pacatosii
    A luat păcatele lumii,din dragoste pentru noi.
    Noi nu am inteles si nu intelegem jertfa care a facut-o.
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului să fie cu noi cu toți să lumineze calea mintea tuturor sa intelege RASTIGNIREA SI MOARTEA PE CRUCE A MANTUITORULUI NOSTRU și să îl iubim asa cum ne iubeste el pe toți.
    Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate va doresc.
    O zi binecuvântată tuturor.💐

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca Iisus S-ar mai naste de ori cate ori ar fi rastignit de oamenii rai.

      Ștergere